Jag skulle då kunna tänka mig att börja spela igen. Men måste veta vad det är för gäng så man verkligen håller ihop.
Vi ställer alltid upp för varandra, så länge det inte är någon som bara är ute efter problem och drar med alla andra i skiten med mening. Förra gången vi drog ihop något så blev det väldigt bra. Vi kom lång och vann respekt våld det blev även vårat fall tillslut. Erfarenhet har vi även ganska gott av, har själv spelat i ungefär 7 år. Denna gång ska vi spela seriöst och inte bråka osv(till att börja med), dock har vi alltid noobchars vi röjer världen med.
vad jag har förstå så har dom fixat någon typ av anti-cheat system ungefär som warden att den skannar efter körda processer och samlar bevis för att sedan banna fuskare har jag fel? kanske var det ett april skämt inte spelat på ett par år :P
vad jag har förstå så har dom fixat någon typ av anti-cheat system ungefär som warden att den skannar efter körda processer och samlar bevis för att sedan banna fuskare har jag fel? kanske var det ett april skämt inte spelat på ett par år :P
Jadu jag vet inte hur den fungerar men i slutet av varje månad så blir ungefär 5000 account bannade, om det är automatiskt eller inte vet jag ej. Men har aldrig blivit bannad själv som alltid hade på boten, men många jag känner har det. Vi bottar på som vanligt bara. Tror alla bottar är uppdaterade nu också så det blir svårt att upptäcka, hade varit automatiskt att man blir bannad hade dom gått i konkurs för minst 80% av alla spelare använder bots.
Har ni redan börjat där eller?
Jag skulle alltid kunna tänka mig hoppa in och köra på lite. Kanske fixa ett acc och botta upp på bara, vill inte riskera bli bannad på min main just nu.
Har ni redan börjat där eller?
Jag skulle alltid kunna tänka mig hoppa in och köra på lite. Kanske fixa ett acc och botta upp på bara, vill inte riskera bli bannad på min main just nu.
Har spelat på världen mycket förut, har ganska så bra med cash och känner folk på servern. Vi har allt vi behöver för att starta upp något seriöst, vi behöver bara folk som vill spela med oss.
Har spelat på världen mycket förut, har ganska så bra med cash och känner folk på servern. Vi har allt vi behöver för att starta upp något seriöst, vi behöver bara folk som vill spela med oss.
Fan, låter ju lockande. Jag som precis dragit igång med Tibia lite seriösare också nu när det är mycket dötid i skolan och lov på ingång.
Hur ser läget ut på servern då? Krig? PA? Kommer man kunna dra upp en char fort utan problem?
Fan, låter ju lockande. Jag som precis dragit igång med Tibia lite seriösare också nu när det är mycket dötid i skolan och lov på ingång.
Hur ser läget ut på servern då? Krig? PA? Kommer man kunna dra upp en char fort utan problem?
Krig är det alltid och det kan vi hålla oss utanför, av alla mina serverna jag spelat på har Xerena varit den bästa om man tänker på att powerabusers och de flesta lär låta oss vara så länge inte vi syns så mycket till en början. Direkt vi får många mages över 45 så har vi mycket mer makt och respekt. Om du bottar på hela tiden så går det snabbt. Har även lite folk med mer makt som kan säga åt vissa bråkungar.
vad behöver ni? börjat botta på en toon
Fritzl Schnitzel var namnet
edit: fy faen vad trevligt första jag stöter på är en "BR?" ignorerar honom får jag pm istället "BR?!?!?!?!?"
sen 100gånger bättre 10-15 pers sitter och bottar i precis samma grotta som jag med samma skript
mera wajn! vad fan har dom gjort med rook?! och npc rutan e ju idiotiskt! ;/ "sell xxx xxx" fungerade ju hur bra som helst!
Senast redigerad av folioboy 2009-05-26 kl. 02:18.