2009-07-04, 12:40
Medlem
Anders.Nilssons avatar
Vi ses om en månad

'

//A.N
Citera
2009-07-04, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders.Nilsson
Vi ses om en månad

'

//A.N
Vad använde du för fusk?
Citera
2009-07-04, 13:15
Medlem
Anders.Nilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av High5
Vad använde du för fusk?

Tibia NG

Marot Habibi is out of here! see ya next month

//A.N
Citera
2009-07-04, 14:10
Medlem
Niths avatar
asså haha

har mcat på 3 klienter och bottat på alla tre, jag klarar mig medan ni åker fast

hewwan gjordeb ara runor t.ex
Citera
2009-07-05, 14:45
Medlem
nån som har en lvl 20+ druid eller sorcer på ett acc som inte används? vill gärna låna för monk
Citera
2009-07-05, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BohemianSon
Tja, Cipsofts förlöjligande av items, quests osv. passar nog åldergruppen på FB ganska bra Grabbar ta o titta till den här finfina ön som de har lagt till:
http://tibia.wikia.com/wiki/Isle_of_Evil Hunta lite Hot dogs och chicken berserker vettja O sen så kan ni använda en pennkniv för det mesta: rep, spade, machete osv... Glöm inte o döda rotwormbossen rottie the rotworm när ni ändå håller på

Så JÄVLA sant det du säger, spelet är kul att spela ändå fast det fjantar till det. Saknar gamla tiden när det var seriöst
Citera
2009-07-05, 21:27
Medlem
Freshprinces avatar
klart man blir sugen på att lira, fast ska nog rerolla på obsidia med mina RL's ist. Annars hade jag lätt lirat på eran server
Citera
2009-07-06, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BohemianSon
Tja, Cipsofts förlöjligande av items, quests osv. passar nog åldergruppen på FB ganska bra Grabbar ta o titta till den här finfina ön som de har lagt till:
http://tibia.wikia.com/wiki/Isle_of_Evil Hunta lite Hot dogs och chicken berserker vettja O sen så kan ni använda en pennkniv för det mesta: rep, spade, machete osv... Glöm inte o döda rotwormbossen rottie the rotworm när ni ändå håller på

Fan vilka kreativa namn dem har på mobsen, så jävla sjukt sorgligt. Vad sysslar Cip Soft med, fattar inte varför jag fortsätter att spela.
Citera
2009-07-06, 08:44
Medlem
Invita gärna Ante med Hatten
Senast redigerad av Antefh 2009-07-06 kl. 08:49.
Citera
2009-07-06, 12:11
Medlem
Shit, jämt när jag är inne så är det tomt i Gchatten, man vill helt enkelt inte fortsätta känns det som :S

Vart är alla!?
Citera
2009-07-06, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PonTooZ
Shit, jämt när jag är inne så är det tomt i Gchatten, man vill helt enkelt inte fortsätta känns det som :S

Vart är alla!?

Alla spelar ju hur mycket som helst? Alltid runt 10 pers inne som minumum från guilden när jag är online ALLTID fullt med snack i gchat , jag jobbar just nu och har andra saker för mig därför jag är lite inaktiv. Men jag rullar på så fort jag kan!
Citera
2009-07-06, 14:23
Medlem
Anders.Nilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PonTooZ

Vart är alla!?

Skulle gärna spela ja . Bara jag fick från CIP team! :< Men det får jag ej förrens 2.a augusti..

//A.N
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in