2006-05-27, 20:09
Medlem
plask_boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p3pp4r
Vem har sagt att det är en stor sannolikhet att bli dödad/bannad?
Man bottar väl samtidigt som man gör något annat

Nja, inte om du cavebottar. Det är klart att det finns en viss risk att bli både dödad och få sitt acc bannat, men jag har faktiskt inte varit med om någedera.
Konfigurerar du botten rätt och tänkter dig för lite är det nog ganska lugnt. NG har många bra AFK funktioner...
Citera
2006-06-06, 21:28
Bannlyst
Jag skulle också vilja ha en serial eller en crack till boten :/ För när jag försökte testa 3-dagars trialen så stod det att jag redan hade gjort det och trialen "expirade" just efter att jag hade installerat den för första gången. Helt sjukt. :/ Om någon hittar en seriel eller crack så säg till, och tycker att Plask_boy kan få dra sig i röven för att han inte delar med sig, äckliga unge.
Citera
2006-06-06, 23:56
Medlem
Kafes avatar
Du kan nollställa trialen med denna Trial Reseter
http://rapidshare.de/files/22398883/Trial_reset.rar.html

För att nollställa gör du såhär

1. Öppna programmet (.exen i mappen)
2. Tryck på fliken Protectors
3. Armadillo
4. Scan
Nu kommer den att scanna det tar 2-3 sekunder iallafall för mig. Och för en kompis tog det 15 min.
5. Gå in på fliken Protectors igen
6. Armadillo
7. Och clear

Nu ska tibiabot ng vara resetad.

Jag har inte provat det här efter tibiangs alla updates men det ska funka iallafall =)
Citera
2006-06-07, 15:14
Bannlyst
Funkade inte, tack ändå Jävla plask_boy, äckliga människa, sånna borde bli bannade, som söker hjälp och sedan inte hjälper.
Citera
2006-06-07, 15:25
Bannlyst
Det blir så att Tibiabot startar upp och trialen har blivit resetad, men sen när man trycker på OK så kraschar tibia.
Citera
2006-06-07, 19:41
Bannlyst
ingen som har lyckats?
Citera
2006-06-07, 19:54
Medlem
nudieses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiwr
ingen som har lyckats?
Nej, uppenbarligen. Jag tror inte det går fortare alt. att någon vill hjälpa dig för att du spammar sönder tråden heller.
Citera
2006-06-07, 23:22
Bannlyst
Förlåt, finner det dock jävligt taskigt att vissa inte delar med sig. :/
Citera
2006-06-08, 00:10
Medlem
plask_boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiwr
Funkade inte, tack ändå Jävla plask_boy, äckliga människa, sånna borde bli bannade, som söker hjälp och sedan inte hjälper.

Hade jag haft möjlighet så skulle jag hjälp alla utom dej.
Citera
2006-06-24, 23:13
Medlem
sporkehs avatar
bot plx?

måste säga att jag är väldigt nöjd med botten efter att ha testat den i 3 dagar. Trial-reset funkade men dock bara 1 gång sen så funkar det icke längre.

söker nu ett crack, trial-resetter eller något annat som gör så man kan spela med tibiabot!

tack.
Citera
2006-06-26, 19:18
Medlem
Jag vill också att detta ska funka, jag vill ju fuska! ska terra trialreset grejjen också..
Citera
2006-06-26, 19:29
Medlem
Funkade verkligen inte, ju:-(
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här