Neobot is the new shit. Med neobot spelar din karaktär bättre än vad du gör med ett bra script. Kostar 50kr månad eller 200kr för 6 mån (ungefärliga priser) Neobot lurar datorn så att den tror att du trycker ner tagenterna och styr musen på tibia därför är botten väldigt safe.
Lvlat från 40 - 70 med botten utan några problem den sköter verkligen allt med ett bra script, helt klart värd pengarna
Har själv bottat hyffsat aktivt i 6 månaders tid på min Paladin(Main), Knight(Moneymaker) och Sorcerer(PK Char).
Använder Neobot och jag gör även egna scripts som jag säljer för guld.
Dragit upp en 109 EK, 121 RP, 90 MS hittils. Men då har jag tagit lite breaks och spelat WoW/HoN då och då.
Det som många blir bannade av är när dom kör med Tibia minimerat och med MC. Om du inte gör så och kör med Neobot så ska du klara dig så länge inte Cipsoft kommer på ett sätt att plocka dig ändå.
Senast redigerad av antewevo 2011-04-26 kl. 16:06.
Kör med Neobot. Den simulerar användning av mus och tangentbord så den är väldigt säker. Flera polare kör med den också och ingen har blivit bannad eller fått varning. Har blivit reportad någon gång men har inte blivit något med det.
Kör med Neobot. Den simulerar användning av mus och tangentbord så den är väldigt säker. Flera polare kör med den också och ingen har blivit bannad eller fått varning. Har blivit reportad någon gång men har inte blivit något med det.
Skriver den till eller läser av tibia processen? I så fall kan Tibia bara lägga in ett skydd som PunkBuster (Låter bara vissa processer läsa/skriva till processen som PunkBuster skyddar).