2010-11-16, 16:09
Medlem
Erasuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeikz
Hehe, ja.. Förstår inte hur CIPteam inte kan märka att antalet spelare har sjunkit sen dess? Det var ju sjukt kul innan aimbot-skiten och mycket mer inlevelse, mindre jävla hinder för att kunna göra precis som man ville! T.ex. sabba alla parceltraps och skit man kunde lägga, fyfan vad jag älskade och rigga PK traps och typ gå ner i spawns där jag visste någon high-lvl levlade med 2 fire elmentals och sänka honom i typ en SD combo

Nu är jag bara sugen att joina ihop med ett par, xpa sönder på alla möjliga sätt. Sugen som fan att spela druid(tror dem är bättre än sorcs nu?) och typ hunta drags i Edron

Trodde de fanns en del FB:are innan samlade, men vart?!

Ett par Flashbackare på en relativ tom pvp-värld och vi skulle säkert kunna få lite makt där. Eller så väljer vi bara ut en värld som vi anser passar och så får vi se om fler nappar? Jag är inte svår med att börja på Antica eller Nova - känns som om motståndet skulle bli för stort dock.
Citera
2010-11-20, 03:20
Medlem
Någon som spelar eller har lust att spela på candia?

nyss börjat på en Paladin
Citera
2010-11-21, 20:18
Medlem
TheYearWas1987s avatar
Tja! Hur ligger det till med Flashback och Tibia? Några aktiva spelare här? Server? Guild? Vet att Armyofpeaseants och grabbarna drog igång på Xerena för 1~ år sen, men är ni kvar eller?

Jag är sugen på gibbet igen, starta om från scratch.

Pma eller skriv här ^^
Citera
2010-11-22, 04:03
Medlem
Erasuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheYearWas1987
Tja! Hur ligger det till med Flashback och Tibia? Några aktiva spelare här? Server? Guild? Vet att Armyofpeaseants och grabbarna drog igång på Xerena för 1~ år sen, men är ni kvar eller?

Jag är sugen på gibbet igen, starta om från scratch.

Pma eller skriv här ^^

Jag lär inte köra aktivt nu närmsta tiden med tanke på nya WoW-expansionen men om jag ska börja med Tibia igen (vilket jag brukar göra lite då o då) så är det helst om det är fler sugna på att börja med mig. Mina polare har ju alla övergivit Tibia för WoW.
Och intresset verkar ju finnas för vissa Flashbackare att ena sig och spela tillsammans.

Då är väl mest frågan: Vilken server?
Citera
2010-11-22, 11:53
Medlem
TheYearWas1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erasus
Jag lär inte köra aktivt nu närmsta tiden med tanke på nya WoW-expansionen men om jag ska börja med Tibia igen (vilket jag brukar göra lite då o då) så är det helst om det är fler sugna på att börja med mig. Mina polare har ju alla övergivit Tibia för WoW.
Och intresset verkar ju finnas för vissa Flashbackare att ena sig och spela tillsammans.

Då är väl mest frågan: Vilken server?
Antica eller Xerena föreslår jag.
Citera
2010-11-22, 13:02
Medlem
TheYearWas1987s avatar
Började på Antica nu precis, segt utan bot med what the hell. Om någon är intresserad, pma mig eller skriv här ^^ È på o starta guild, har prem.
Senast redigerad av TheYearWas1987 2010-11-22 kl. 13:08.
Citera
2010-11-27, 04:33
Medlem
Gunnarberits avatar
Om någon är sugen på att lira lite på Xerena så har jag börjat där igen med min level 95 sorc.

Några sugna på att sätta ihop en guild?

Dra iväg ett msg till mig isåfall. Joking Joe heter jag på Xerena.
Citera
2010-11-27, 05:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnarberit
Om någon är sugen på att lira lite på Xerena så har jag börjat där igen med min level 95 sorc.

Några sugna på att sätta ihop en guild?

Dra iväg ett msg till mig isåfall. Joking Joe heter jag på Xerena.

Har en 20 sorc, dock inte lirat på skitlänge, men kan börja om man kan få lite hjälp
Citera
2010-11-28, 01:35
Medlem
Gunnarberits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiberg13
Har en 20 sorc, dock inte lirat på skitlänge, men kan börja om man kan få lite hjälp

Har ganska ont om pengar just nu men lite eq och sån skit har jag, släng iväg ett msg när du är online nästa gång
Citera
2010-12-01, 20:48
Medlem
harmonia?
Citera
2010-12-02, 04:13
Medlem
Xerena ftw.
Citera
2010-12-03, 12:57
Medlem
Havsgetens avatar