Citat:
Ursprungligen postat av Erasus
Aa, Tibia gick verkligen ner i skiten men jag fortsatte spela för att jag lärde känna så sjukt många spelare under mina dagar - somliga som jag fortfarande har kontakt med. Mitt senaste premium-köp tog slut Oktober 2008 men jag får fortfarande en massa messages när jag loggar in på mina gamla chars. Makes Tibia worth playing.
Vi skulle kunna komma överens om en gemensam server, lär ju finnas fler som är intresserade?
Hehe, ja.. Förstår inte hur CIPteam inte kan märka att antalet spelare har sjunkit sen dess? Det var ju sjukt kul innan aimbot-skiten och mycket mer inlevelse, mindre jävla hinder för att kunna göra precis som man ville! T.ex. sabba alla parceltraps och skit man kunde lägga, fyfan vad jag älskade och rigga PK traps och typ gå ner i spawns där jag visste någon high-lvl levlade med 2 fire elmentals och sänka honom i typ en SD combo
Nu är jag bara sugen att joina ihop med ett par, xpa sönder på alla möjliga sätt. Sugen som fan att spela druid(tror dem är bättre än sorcs nu?) och typ hunta drags i Edron
Trodde de fanns en del FB:are innan samlade, men vart?!