2010-01-20, 18:34
Medlem
Jag har en användare på facebook som ibland taggar foton på mig, skriver kommentarer osv, men jag kan aldrig ens kolla på dom här fotona? Nu senast så hade hon skrivit en kommentar på ett foto av mig, såg det i händelser, klickade på länken "foto", och jag blir dirigerad till nån länk och sen direkt till startsidan igen. Jag hann copy pastea adressen, men den tänker kanske 1 sek och sen dirigerar den till facebook.com/home. Varför?
Citera
2010-01-20, 18:35
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitchell
Jag har en användare på facebook som ibland taggar foton på mig, skriver kommentarer osv, men jag kan aldrig ens kolla på dom här fotona? Nu senast så hade hon skrivit en kommentar på ett foto av mig, såg det i händelser, klickade på länken "foto", och jag blir dirigerad till nån länk och sen direkt till startsidan igen. Jag hann copy pastea adressen, men den tänker kanske 1 sek och sen dirigerar den till facebook.com/home. Varför?

Det är exakt samma som jag och michaelandersso har problem, eller bekymrar oss över.
Citera
2010-01-20, 18:51
Medlem
varför kommer vissa kontakters nyheter upp men vissa andras inte? om ngn t.ex lägger ut ny bild ser jag ju det i nyheter på startsidan...men vissa kontakter ser jag aldrig,o sen när jag går in på deras profil ser jag nya bilder
Citera
2010-01-20, 19:05
Medlem
Persepones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosnian_muslima
varför kommer vissa kontakters nyheter upp men vissa andras inte? om ngn t.ex lägger ut ny bild ser jag ju det i nyheter på startsidan...men vissa kontakter ser jag aldrig,o sen när jag går in på deras profil ser jag nya bilder

Det är för att dom ställt in att bilderna inte ska visas i "nyhetsflöden".
Citera
2010-01-20, 19:07
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persepone
Det är för att dom ställt in att bilderna inte ska visas i "nyhetsflöden".

Men vissa bilder gör ju det?
Citera
2010-01-20, 19:08
Medlem
Orkar inte läsa igenom tråden, kan man radera hela loggen eller måste man ta bort inlägg ett och ett?
Citera
2010-01-20, 19:40
Medlem
Om man köper annonsplats för exempelvis sin fansida. Kan man när som helst stoppa annonsen? Eller bör man köra annons mellan två datum för att vara på den säkra sidan?

Såvitt jag förstår kan man bara sätta en daglig budget nämligen. Vill helst kunna sätta ett generellt maxbelopp.
Citera
2010-01-20, 19:58
Medlem
Fooulzs avatar
Någon som har blankaste aning om hur man byter ljud när man får meddelande på Facebook? Alltså från det är pop ljudet till något mer som man lägger märke till.
Citera
2010-01-20, 20:35
Medlem
svulles avatar
Hur länge sparas logginlägg, kommentarer och andra händelser på en profils logg?
Man kan ju trycka "äldre händelser.." och fortsätta så. Kan man alltså klicka ända tills dag 1, då man registrerade sig, eller raderas det efter ett tag?
Citera
2010-01-20, 21:57
Medlem
Håller på med en fansida på FB och hade gärna velat att informationssidan skulle se ut som en artikel, med text och synliga bilder.

Finns nåt som heter FBML , sorts kodning för FB, men det verkar lite komplicerat. Kan jag inte bara skapa en blog, skriva och utforma det såsom jag vill och sedan importera koden in i box-avdelningen på fansidan??
Citera
2010-01-20, 22:10
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Någon som har blankaste aning om hur man byter ljud när man får meddelande på Facebook? Alltså från det är pop ljudet till något mer som man lägger märke till.

På options går det i alla fall att stänga av det, inte byta.
Citera
2010-01-20, 23:19
Medlem
Det här med facebookbrudarnas "vit, svart" bla bla om vilken färg dom hade på BH'n, vem kom på det egentligen? Vem startar dom här grejerna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in