2011-09-13, 22:47
Medlem
Tjena!

Jag och min kompis försöker spela zyngapoker tsm på fb och vi ha varandra som vän på fb och även ha vi lagt till varandra som buddies i själva zyngapoker spelet.

Men vi ser fortfarande inte varandra vilket bord vi sitter på eller nånting... Vi är connectad till samma server också så de är inte de som är felet.

Är de nån som ha någon aning vad som kan vara felet?

Mvh Raffe!
Citera
2011-09-13, 23:39
Medlem
Hej! finns det något ställe man kan söka allt som skrivits i statusar på facebook? typ söka "Barcelona" så kommer alla statusar upp där folk skrivit något med "Barcelona"
Citera
2011-09-14, 07:16
Medlem
TMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfbitch
Gå in på meddelande och välj tråden du vill radera i och välj händelse. Där finns alternativet ta bort.

Tyvärr hjälper inte det. De går att återvinna ändå, genom att ladda ned sin arkiverade profil. Undantaget verkar vara meddelanden som gått genom chatten.
Citera
2011-09-14, 07:18
Medlem
doublelifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sippoa
Hej! finns det något ställe man kan söka allt som skrivits i statusar på facebook? typ söka "Barcelona" så kommer alla statusar upp där folk skrivit något med "Barcelona"
googla youropenbook
eller menar du endast dina vänner? går att söka längst upp på detta också tror jag

ot: sökte på "söka allt som skrivits i statusar på facebook", att visa glömmer hur google är bra.
Senast redigerad av doublelift 2011-09-14 kl. 07:20.
Citera
2011-09-14, 14:59
Medlem
unknownxs avatar
Går det skriva med Fet Stil när man postar på facebook ?

På chatten vet jag att man kan skriva *Hej* men undrar om det även går på nått sätt när man postar
Citera
2011-09-14, 20:25
Medlem
Oakenshields avatar
Nån mer som märkt hur fruktansvärt segt FB blir om man skriver in ett namn i sökrutan och "besöker" nån den vägen istället för att klicka på personens namn i loggen eller i vänlistan t.ex? Allting klappar ihop fullständigt och det tar evigheter att öppna sidor efter det.
Citera
2011-09-14, 21:36
Medlem
xlntds avatar
Nån som kan något om den nya prenumeration-knappen? Om jag aktiverar den jag se vem som prenumererar på mitt publika flöde?
Citera
2011-09-14, 21:38
Medlem
det måste väl ändå finnas något program där ute som avslöjar vem som en vän är mest "aktiv" med? dvs kan jag se vem en fb vän mest chattar,komenterar bilder osv?
Citera
2011-09-14, 22:26
Medlem
Någon som vet hur man lägger till en funktion som gör att man kan se vilka som plockar bort mig som vän?
Citera
2011-09-14, 22:53
Medlem
Skywallkers avatar
Någon som vet om man kan bläddra i ens egen/någon annans logg på ett snabbt sätt..

vill komma bläddra tillbaka till ca 2 år och det tar lite långt tid om man ska klicka på äldre händelser hela tiden.
Citera
2011-09-15, 20:47
Medlem
Så jag gjorde en facebooksida häromdagen och det är dags att bjuda in vänner till den.
Jag klickar på "bjud in vänner" och sedan kryssar för alla som jag vill ska gå med och skickar inbjudan.
Men varför i helvete är det ingen som får min inbjudan? (jag är säker för jag gjorde ett fake-account som jag även också skickade invite till och den fick ingen)

Hur lång tid ska det ta innan de ser inbjudningarna!!!?
Citera
2011-09-15, 21:41
Medlem
xlntds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaudJerker
Någon som vet hur man lägger till en funktion som gör att man kan se vilka som plockar bort mig som vän?

ja ett plugin till browsern som heter "unfriend finder"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in