2014-08-06, 23:26
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Går det att se vilka man skickat vän-förfrågningar till men blivit nekad eller inte fått varesig ja eller nej av?

Tror inte att det går att se tyvärr.
Citera
2014-08-06, 23:34
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lighten-up
Är det någon som kan förklara hur man gör info i sin Facebook-profil till att folk får fråga om den om de ev. vill veta? Har sett på flera andras Facebooks att de har texten "Fråga ..." placerad där info jobb, skola eller såna saker brukar stå.

Bumpar detta inlägg och lägger till en beskrivande bild på vad jag menar: http://oi61.tinypic.com/9u3bwm.jpg

Nån som vet hur man får fram dessa?
Senast redigerad av lighten-up 2014-08-07 kl. 00:34.
Citera
2014-08-07, 20:09
Medlem
docktorhexs avatar
Fan jag har en jobbig människa på fejjan som bara skriver skit men hur än jag gör med just denna person lyckas jag inte få "bort" hennes ständiga uppdateringar?

Ska jag måsta blocka henne?
Jag har gjort som jag gör med alla andra "bockar ur dom på flödet med pilen"

Nån som vet?
Citera
2014-08-07, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av docktorhex
Fan jag har en jobbig människa på fejjan som bara skriver skit men hur än jag gör med just denna person lyckas jag inte få "bort" hennes ständiga uppdateringar?

Ska jag måsta blocka henne?
Jag har gjort som jag gör med alla andra "bockar ur dom på flödet med pilen"

Nån som vet?

Du har alltså gått in och slutat följa henne, men får ändå upp hennes statusar? märkligt isåfall
Citera
2014-08-07, 21:19
Medlem
docktorhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronbe
Du har alltså gått in och slutat följa henne, men får ändå upp hennes statusar? märkligt isåfall

Ja helt sjuk bara dyker upp hela tiden.... testat både på dator o telefon att stryka henne från "typ ointressanta meddelande"
Citera
2014-08-07, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av docktorhex
Ja helt sjuk bara dyker upp hela tiden.... testat både på dator o telefon att stryka henne från "typ ointressanta meddelande"

Du har alltså gått in på personens profil och klickat bort "Följer" (i datorn står det i nederkant på omslagsbilden)?
Citera
2014-08-08, 18:25
Medlem
Datseyks avatar
Frågan kanske har varit på tal innan, men men. Går det att ta bort sin omslagsbild? Isåfall, hur gör man? Har googlat men hittar verkligen noll.
Citera
2014-08-08, 19:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Datseyk
Frågan kanske har varit på tal innan, men men. Går det att ta bort sin omslagsbild? Isåfall, hur gör man? Har googlat men hittar verkligen noll.
Gå in på din omslagsbild. Klicka på alternativ, välj ta bort fotot.
Citera
2014-08-08, 19:46
Medlem
Datseyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Gå in på din omslagsbild. Klicka på alternativ, välj ta bort fotot.

Tusen tack!
Citera
2014-08-08, 22:46
Medlem
Blir galen. Ser det här tecknet användas av folk i kommentarer på boken, "♡". Alltså 3 st korta linjer ovanpå varandra.

Vafan betyder det?
Citera
2014-08-08, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snappinturtle
Blir galen. Ser det här tecknet användas av folk i kommentarer på boken, "♡". Alltså 3 st korta linjer ovanpå varandra.

Vafan betyder det?
Det är ett hjärta. har man en enhet som inte kan visa just den symbolen så blir det tre streck. Jag ser ett hjärta i din fråga här.
Citera
2014-08-08, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronbe
Det är ett hjärta. har man en enhet som inte kan visa just den symbolen så blir det tre streck. Jag ser ett hjärta i din fråga här.

Ja jävlar du. Prövade i Firefox och visst var det ett hjärta. Funkar inte i chrome alltså
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in