2011-04-13, 21:51
Medlem
kiwi22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Helvete nu på kvällen kom det upp en app på framsidan. Ett tiotal som är taggade i "my top 10 stalkers". Antar att det är fler som har detta?

Ja..kommer upp med en rasande jävla fart. Försöker rensa bort skiten från min "News feed". Men det är som att ösa med en trasig hink. Värdelöst. Fattar inte att folk klickar på sånt. Att man ens kan tro att "apps" kan plocka fram sådan information...
Citera
2011-04-13, 23:09
Medlem
a25zkmiz-premiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Helvete nu på kvällen kom det upp en app på framsidan. Ett tiotal som är taggade i "my top 10 stalkers". Antar att det är fler som har detta?

Yes, samma här. Vad är det för fel på folk?
Citera
2011-04-13, 23:29
Medlem
Masingas avatar
Har någon annan problem med att inlägg försvinner från facebook?
Citera
2011-04-13, 23:54
Medlem
a25zkmiz-premiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga

Det är (enligt Mark) omöjligt att ett inlägg ska kunna försvinna av sig själv. Så det finns en förklaring varför ett inlägg inte visas. Kanske om du förklara lite mer konkret kan jag hjälpa dig.

Som 2000-talets Leif Olsson från Mysteriet på Greveholm hade sagt: Allt har en tekniskt förklaring.
Citera
2011-04-14, 07:09
Medlem
Om man skriver nåt i chatten till en person, sen så loggar den personen ut vad händer med meddelandet då? obs personen har grå måne säger vi.
Citera
2011-04-14, 07:24
Medlem
kiwi22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.JDM.Stig
Om man skriver nåt i chatten till en person, sen så loggar den personen ut vad händer med meddelandet då? obs personen har grå måne säger vi.

Antingen syns det för personen när denne loggar in. Eller så syns det inte alls. Och med tanke på hur oklar FB-chatten är så går det inte o veta..
Citera
2011-04-14, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiwi22
Antingen syns det för personen när denne loggar in. Eller så syns det inte alls. Och med tanke på hur oklar FB-chatten är så går det inte o veta..

Går det att på något sätt kolla folks bilder nu för tiden utan att vara vän? hittade något på google om det men det fungerar inte längre.
Citera
2011-04-14, 08:15
Medlem
vonFlaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thesys
En nybörjarfråga. I mina händelser står det "Förnamn Efternamn har taggat två foton av dig". Men när jag går in på den personens profil så ser jag inga foton som har med mig att göra. Ska tillägas att jag är vän med den personen. Jag fattar inte...
Hände både mig och min flickvän igår kväll, och mig nu i morse igen. Klickade på aviseringen och kom till news-feeden på startsidan.

Har flera vänner på FB som postar detta i sina statusar:
Citat:
Nytt virus på FB med dina bilder! Det säger du har blivit taggad i en bild, vill att du ska klicka på en länk för att se den. Då hackas datorn & alla dina konton inklusive BANK & andra säkra konton. Det förstör din DATOR. När intrång i dina comp, det skickar e-post till dina vänner att berätta att de har taggats i bilder & startar processen igen. Var snäll och posta brådskande!!

Jojo, visst är det nog bra överdrivet, men vad försiggår?
Citera
2011-04-14, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a25zkmiz-premium
Det funkar för mig. Vänta ett tag och se om det fixar sig.

Edit: Listan får max innehålla 20 vänner för att du ska kunna lägga till den.
Kör du då med nya Meddelande funktionen? Har 2 konton och det funkar inte med något. Har testat en lista med enbart 2 vänner i med samma negativa resultat.
Citera
2011-04-14, 17:03
Medlem
Behaviours avatar
Nu är det så att jag undrar hur man tar bort någon på "Family", har blivit tillfrågad av en person ifall jag vill bli inlagt som "Family" hos honom, och självklart godkände jag det, men nu vill inte jag att det ska synas på min profil.. men hur tar jag bort det så att det fortfarande finns kvar på hans profil?
Citera
2011-04-14, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga

Hade just tänkt fråga om samma sak. Jag fick två notiser om att två olika personer hade kommenterat mitt inlägg. Fick även email om detta som vanligt. Fast när jag trycker på min kommentar så finns inte dessa inlägg och dessutom så syns de inte längre i "händelser" (jordgloben). Först tänkte jag att någon kanske skrivit och sedan tagit bort det, men det måste bero på något annat för det var olika personer och jag frågade även en av dom om de tagit bort och de hade de inte.
Citera
2011-04-14, 20:48
Medlem
inkbashs avatar
Hoppas på att någon kan hjälpa mig med problemet som jag nu har. På något vänster så har allt gått och blivit skit stort, detta gäller alltså bara Facebook och inga andra sidor. Det gäller även bara om jag använder Firefox. Det är som att allt har blivit in zoomat eller nåt och jag hittar inget sätt att återställa till vanligt läge så att säga. Och nej, jag kan inte zooma ut nere i högra hörnet. Hjälp?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in