2011-09-11, 06:14
Medlem
Hej
Är trött på facebook som jag startade för länge sen men säälan använder, har bättre sätt att hålla kontakt med dem som jag vill hålla kontakt med.
funderar på att stänga av min facebook helt och hållet dvs lägga ner sidan.
Sista gången jag var inne hittade jag inte inställningarna var man kan göra detta.
nån som vet??
Citera
2011-09-11, 12:50
Medlem
janibollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusolle
Hej
Är trött på facebook som jag startade för länge sen men säälan använder, har bättre sätt att hålla kontakt med dem som jag vill hålla kontakt med.
Sista gången jag var inne hittade jag inte inställningarna var man kan göra detta.
nån som vet??

Inaktivera ditt konto gör du under Konto, sen kontoinställningar och sen till vänster klickar du på säkerhet och sen hittar du inaktivera kontot
Citera
2011-09-11, 13:01
Medlem
Milfbitchs avatar
Till en början gillade jag tickern, nu är den mest till irritation. Sen att det blandas hej vilt i mina händelser gör ju inte saken bättre. Uppdateringar från gårdagen blandas med sånt som hänt för ett par minuter sen gör att man missar en himla massa på fejjan. Skulle ju vilja att det ändrades till hur det var men det får man väl se sig i stjärnorna efter. Sen som det påpekats dom nya säkerhetsinställningarna känns inte alls lika säkra som dom tidigare och jag är nu mer nojig för att det helt plötsligt ska gå att se min wall och annat jag gör. Tycker inte att dessa förändringar var till det bättre men det är ju iofs aldrig några förändringar som fejjan fixar till.
Citera
2011-09-11, 13:02
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusolle
Hej
nån som vet??

Med denna länk kan du ta bort ditt konto helt...

https://ssl.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account
Citera
2011-09-11, 17:46
Medlem
Nixinhass avatar
Tjena! Någon som har ett tips på hur man ska få många gillningar på kort tid? Nu menar jag inte 50, utan 250+.. Är med i en tävling där den som får flest gillningar får vara med i en reklamfilm. Har just nu 35 gillningar vilket inte är bra hehe..

Men som sagt, några tips på hur man får 250+ gillningar på kort tid? Borde finnas något klurigt knep som ingen annan tänkt på! Tack Flashback.
Citera
2011-09-11, 17:53
Medlem
Dr_knass avatar
Jag kommer ihåg att det fanns applikationer på FB som man kunde använda sig av för att se FB-användares fotoalbu, trots att man inte var kompis med dem. Men tyvärr har de flesta slutat fungera. Men finns det fortfarande någon app som funkar, eller finns det något att knep?
Citera
2011-09-11, 21:18
Medlem
Hej!

Någon som vet hur man ska göra för att inte få mail från facebook när någon gör ett inlägg i en grupp som man är med i?

Tack på förhand!
Citera
2011-09-11, 22:21
Medlem
janibollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E175
Hej!

Någon som vet hur man ska göra för att inte få mail från facebook när någon gör ett inlägg i en grupp som man är med i?

Tack på förhand!

Konto, kontoinställningen. Till vänster står ALLMÄNT, SÄKERHET och HÄNDELSER, osv. Klicka på händelser. Där kan du gå in och redigera vad du vill ha för mail från FB när det händer något i grupper, osv
Citera
2011-09-11, 22:53
Medlem
Amsterdaims avatar

"Ditt konto är inte tillgängligt just u på grund av ett problem med webbplatsen. Vi räknar med att lösa problemet inom kort. Vänligen försök igen om några minuter."

Det har jag varit med om tidigare, det har alltid funkat efter ett litet tag. Men det har varit så sen jag vaknade kl 10 imorse! Är jag ensam om det här? Vet någon mer om varför det händer MIG och inte typ alla andra?!
Citera
2011-09-11, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lampstolpe
Min facebook chat har gått tillbaka till det gamla utseendet, just när jag hade vant mig med den nya. Jag hittar inget om någon som har varit med om samma sak på google, men jag kanske bara är värdelöd på att googla Iallafall så använder jag Chrome, jag har inte installerat något plugin program (vad jag vet iallafall), och jag har provat via Explorer, firefox, och på andra datorer/ip-nummer, men samma problem kvarstår.

Finns det någon ge mig något tips på vad jag kan göra?

Hälsningar:
Petra

Någon ny som är inloggad som kan hjälpa mig lösa mitt problem?
Citera
2011-09-12, 00:33
Medlem
Parkers avatar
Tjo!

Någon som vet om det går att ordna så att användaren (jag själv) kan vara offline på chatten men ändå visa vilka kontakter som är online? Tack på förhand!
Citera
2011-09-12, 03:07
Medlem
hf89fcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amsterdaim

"Ditt konto är inte tillgängligt just u på grund av ett problem med webbplatsen. Vi räknar med att lösa problemet inom kort. Vänligen försök igen om några minuter."

Det har jag varit med om tidigare, det har alltid funkat efter ett litet tag. Men det har varit så sen jag vaknade kl 10 imorse! Är jag ensam om det här? Vet någon mer om varför det händer MIG och inte typ alla andra?!
Samma problem här! Vette fan hur man löser det dock! Förmodligen får man vänta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in