2014-07-27, 15:04
Medlem
asså ja får på riktigt psykbryt på skiten snart
kör webversionen och har ÅTER IGEN börjat få notifications "Today is Anna's birthday" hela j***a tiden.
HUR FÅR JAG BORT permanent?
Citera
2014-07-27, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1980
asså ja får på riktigt psykbryt på skiten snart
kör webversionen och har ÅTER IGEN börjat få notifications "Today is Anna's birthday" hela j***a tiden.
HUR FÅR JAG BORT permanent?
Har du gått in i kalendern på mobilen?
Jag gick in där på min s-planner och där stod det när alla Facebookvänner fyllde år. Gick in på kalenderns inställning och bockade ur Facebook.
Citera
2014-07-27, 15:33
Medlem
[quote=User1980|49723163]asså ja får på riktigt psykbryt på skiten snart
HUR FÅR JAG BORT permanent?[/QUO

Har du annars gått in på inställningar-aviseringar och stängt av aviseringen om vänners födelsedagar?
Citera
2014-07-28, 13:27
Medlem
Ok tack, den var ON under settings.

Mycket märkligt då jag är 100% säker på att jag inte gått in och ändrat det - det har ändrats automatiskt alternativt hackad.
Om det inte var något som automatiskt ändrades när man testade mobilappen?
Citera
2014-07-28, 21:44
Medlem
Laktosfri271s avatar
Hej min mor har ett konstigt problem. Hon hade lyckats göra 2 facebooks på en mail?! Jag tog bort den nya facebooken som hon hade. Nu är alltså bara den riktiga facebooken kvar på hennes mail. Nu går det dock inte att logga in på den facebooken? Det står att det inte finns något "account" med detta mailet när jag ska logga in.

Jag vet att det är rätt mail eftersom hon har mail ifrån när folk har gjort inlägg på hennes facebook.

Tack för snabba svar!!
Citera
2014-07-28, 22:09
Medlem
Laktosfri271s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laktosfri271
Hej min mor har ett konstigt problem. Hon hade lyckats göra 2 facebooks på en mail?! Jag tog bort den nya facebooken som hon hade. Nu är alltså bara den riktiga facebooken kvar på hennes mail. Nu går det dock inte att logga in på den facebooken? Det står att det inte finns något "account" med detta mailet när jag ska logga in.

Jag vet att det är rätt mail eftersom hon har mail ifrån när folk har gjort inlägg på hennes facebook.

Tack för snabba svar!!

Ingen som har haft samma problem?
Citera
2014-07-28, 22:32
Medlem
Hej, har stora problem med facebook, när jag vill klicka på en bild för att få den förstorad, hoppar Facebook istället till toppen av feeden, gör det omöjligt för mig att kolla på bilder jag inte kan klicka på från toppen Har testat med FF, chrome och IE samma problem.
Citera
2014-07-28, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virre87
Hej, har stora problem med facebook, när jag vill klicka på en bild för att få den förstorad, hoppar Facebook istället till toppen av feeden, gör det omöjligt för mig att kolla på bilder jag inte kan klicka på från toppen Har testat med FF, chrome och IE samma problem.

Har exakt samma problem just nu. För mig har det funkat ibland om jag har på "Topphändelser" istället för "Senaste". Ingen bra lösning alls så om det är någon som kan mer så dela gärna med er!
Citera
2014-07-28, 23:46
Medlem
OfrivilligNasists avatar
Jag undrar om någon vet om man kan se facebook inlägg som gjordes för cirka ett år sen i en facebookgrupp med cirka 25 000 medlemmar där det dagligen postas cirka 50-100 inlägg.

Tack på förhand!
Citera
2014-07-29, 15:29
Bannlyst
Har lyckats klicka bort den där aktivitetsloggen till höger där man ser vad alla vänner pysslar med. Hur får jag tillbaka den?
Citera
2014-07-29, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virre87

Har nu testat på två andra datorer, och har samma problem, är det någon inställning eller något jag missat?
Citera
2014-07-30, 04:17
Medlem
Har facebook ändrat det till att raden där uppe med vänförfrågningar, kontakter, nya händelser, sökfält osv inte följer med när man scrollar ner? Eller har jag gjort något dumt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in