2011-09-08, 21:17
Medlem
Kneegros avatar
"nu ska vi tjejer ha lite kul här. Om du är kär skriv ''Ja'' i min logg, om du inte är de skrv ''Nej'' i min logg. Vi ska förvirra killarna lite. SPRIDDDD"

Senaste Facebook flugan. Stå redo grabbar, tillsammans kämpar vi mot tjejernas dumheter!

Glöm inte, FK 14:34-35
Citera
2011-09-08, 22:56
Medlem
Das-Papiers avatar
Behöver hjälp här, ni vet vänlistan till vänster i ens profil? I min är det bara ett visst antal vänner som visas hela tiden! Stör mig något otroligt på detta, jag vill att han ska visa olika för varje gång någon gör ett besök hos min profil. Går detta att åtgärda?
Citera
2011-09-09, 10:16
Medlem
Flashbackpsykoss avatar
Hur döljer man sina egna updates i sin egen logg?
Citera
2011-09-09, 11:34
Medlem
Jag har skickat en vänförfrågan till en person som inte har svarat på den än men den personen kommer ändå upp på min news feed med sina statusuppdateringar och allt sånt, varför?
Citera
2011-09-09, 12:18
Medlem
janibollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolina86
Jag har skickat en vänförfrågan till en person som inte har svarat på den än men den personen kommer ändå upp på min news feed med sina statusuppdateringar och allt sånt, varför?

Så fungerar det när man gjort en vänförfrågan. Du ser dennes statusuppdateringar och han/hon ser dina men ni kan inte kommentera varandra förrän vänförfrågan godkänts
Citera
2011-09-09, 12:57
Bannlyst
En del sidor som jag gillat kan jag inte skriva i eller klicka på gilla, varför? ser att många andra kan kommentera där? Club Calcio är det om det hjälper
Citera
2011-09-09, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Så fungerar det när man gjort en vänförfrågan. Du ser dennes statusuppdateringar och han/hon ser dina men ni kan inte kommentera varandra förrän vänförfrågan godkänts

rätt knäppt att det är så..
Citera
2011-09-10, 19:07
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Das-Papier
Behöver hjälp här, ni vet vänlistan till vänster i ens profil? I min är det bara ett visst antal vänner som visas hela tiden! Stör mig något otroligt på detta, jag vill att han ska visa olika för varje gång någon gör ett besök hos min profil. Går detta att åtgärda?
Working as intended. De vänner du interagerar mest med återfinns där, det du kan göra är att ställa in hur många vänner som skall visas där.
Citera
2011-09-10, 19:44
Medlem
Hur får jag den senaste versionen? man gör en update sen visas det vart man befinner sig
t.ex

BLABLABLA
för 7 minuter sedan i närheten av Borlänge, Sweden
Citera
2011-09-10, 20:04
Medlem
Behöver hjälp med profilbilder, det är så här att jag har 3 profilbilder sen tidigare, om jag nu vill byta till en av mina tidigare så måste jag beskära det fotot och då får jag ju en dubblett av det fotot och det vill jag inte ha,för då försvinner alla mina kommenterar och allt annat från de fotot.
Citera
2011-09-10, 23:24
Medlem
Cbreezes avatar
Alltså vafan har dom gjort med sekretess inställningarna?? Det är inte som förut, nu kan man knappt ändra nånting eller har dom gömt några inställningar på nått annat ställe än Konto -> sekretessinställningar.

Nu kan folk som inte är mina vänner se min logg och nya album jag lägger till. Vill jag ändra sekretess för album måste jag gå in på varje enskilt album. Men det jag är mest fundersam är hur fan man blockar icke vänner från att se sin logg.
Citera
2011-09-11, 04:23
Medlem
Oakenshields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Working as intended. De vänner du interagerar mest med återfinns där

Och återigen stämmer inte det där alls. 4-5 av de där 10 har jag aldrig nån som helst kontakt med vare sig via chat, meddelanden, gilla-klick eller whatever, oavsett om listan byts ut med jämna mellanrum eller ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in