2011-07-01, 15:56
Medlem
Nyskapandes avatar
Hur gör jag så min facebookprofil blir helt "gömd". Så de som inte är vän med mig ser någonting, inte ens hur/vilka vänner jag har?
Citera
2011-07-01, 16:55
Medlem
Krugges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyskapande
Hur gör jag så min facebookprofil blir helt "gömd". Så de som inte är vän med mig ser någonting, inte ens hur/vilka vänner jag har?

uuh... du hade kunna kollat någon/några sidor bak så hade du fått svar. Känns som jag upprepar mig än en gång. För att inte verka allt för grinig skriver jag väl igen:

1) Konto > Sekretessinställningar > Visa inställningar (under rubriken "Samverkan på Facebook") > Välj bara vänner eller anpassa hur du vill.

2) Konto > Sekretessinställningar > Anpassa inställningar (under rubriken "Dela innehåll inom Facebook") > Samma som steg 1.
Citera
2011-07-01, 20:34
Medlem
Probies avatar
Noterade att ett par andra användare hade fått detta meddelande

Citat:
Det går inte att komma år kontot just nu.

Ditt konto är inte tillgängligt just u på grund av ett problem med webbplatsen. Vi räknar med att lösa problemet inom kort. Vänligen försök igen om några minuter.

Hur lång tid tog det innan ni kunde komma in på fejjan igen?
Citera
2011-07-02, 19:00
Medlem
Haft problem med chatten på facebook nu ett antal dagar. Popupchatten fungerar som vanligt (om man går in på länken för den) men vanliga startsidan ser helt annorlunda ut. Chatten går inte att minimera och både folk som är online, halvt online och offline syns i rutan till vänster.

Öppnar man en chatt så hamnar den personens konversationsfönster precis ovanför chatten dessutom. Har också fått nån sökruta som syns längst ner till vänster som hittar alla ens vänner som stämmer in. Vill gärna ha tillbaka den gamla chatten.

Det är likadant i alla webbläsare och även en annan dator. Bifogar printscreen:

http://imageshack.us/f/28/facebookbajs.png/
Citera
2011-07-02, 19:30
Medlem
slowmedowns avatar
Det står att jag fått 1 mail hela tiden fast jag inte fått något. Har rensat cookies och kollat hundra gånger så det inte ligger något oöppnat men det försvinner inte. HJÄLP!
Citera
2011-07-03, 12:34
Medlem
Krugges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingly
Haft problem med chatten på facebook nu ett antal dagar. Popupchatten fungerar som vanligt (om man går in på länken för den) men vanliga startsidan ser helt annorlunda ut. Chatten går inte att minimera och både folk som är online, halvt online och offline syns i rutan till vänster.

Öppnar man en chatt så hamnar den personens konversationsfönster precis ovanför chatten dessutom. Har också fått nån sökruta som syns längst ner till vänster som hittar alla ens vänner som stämmer in. Vill gärna ha tillbaka den gamla chatten.

Det är likadant i alla webbläsare och även en annan dator. Bifogar printscreen:

http://imageshack.us/f/28/facebookbajs.png/

Skulle tippa på att du råkat ut för ett test av en ny funktion :/ Brukar drabba ett mindre antal personer och går väl över efter ett tag.
Citera
2011-07-03, 21:01
Medlem
Jag brukar hålla min logg "ren" och raderar gamla händelser, vilket resulterar att min logg är tom när jag går in på min egen logg.
men om en kompis går in på min logg så ser han massa gamla frågesaker(sånt som va "inne" för två år sedan)

Jag kan inte se dem och därmed inte ta bort dem

någon som vet hur jag ska göra för att ta bort de???

mvh av någon som ogillar facebook, men är tvungen ha det för att kunna connecta med folk o skriva upp sig på för vip på krogen
Citera
2011-07-04, 13:45
Medlem
"Kontot ej tillgängligt
Ditt konto är inte tillgängligt för tillfället på grund av webbplatsunderhåll. Det bör vara tillgängligt igen inom några timmar. Vi beklagar eventuella problem som detta orsakar."

Någon mer en jag som får det? :\
Citera
2011-07-04, 14:25
Medlem
keften-madss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
"Kontot ej tillgängligt
Ditt konto är inte tillgängligt för tillfället på grund av webbplatsunderhåll. Det bör vara tillgängligt igen inom några timmar. Vi beklagar eventuella problem som detta orsakar."

Någon mer en jag som får det? :\
Japp. Vad kan det vara som ev. är fel?
Citera
2011-07-04, 14:29
Bannlyst
Citat:
Det går inte att komma år kontot just nu.

Ditt konto är inte tillgängligt just u på grund av ett problem med webbplatsen. Vi räknar med att lösa problemet inom kort. Vänligen försök igen om några minuter.

Skönt att andra med har så trodde jag blivit avstängd (?).
Citera
2011-07-04, 20:54
Medlem
Delokrats avatar
Varför kommer det upp helt okända personer som jag inte har några gemensamma vänner med i sökrutan?
Om jag t.ex. skriver in "N" i sökrutan så kommer det upp en helt random kille som jag varken är vän eller har några gemensamma vänner med. Det lustiga är att jag har minst 20 vänner med N som första bokstav, men den här killen har bokstaven N i mitten av sitt efternamn.
Jag vill inte att han kommer upp varenda jävla gång jag söker, går det inte att dölja honom eller något?
Citera
2011-07-04, 21:32
Medlem
Roedoress avatar
Skickade en vänförfrågan till en snubbe för ett par veckor sen och han har inte accepterat.

Tror dock han klickat "inte just nu" eller nått liknande, för alla hans vänner dyker upp som "personer du kanske känner". Så jag tänkte ta bort min förfrågan.

Men han finns inte bland "alla vänner" så att jag kan kryssa bort han. Och går jag in på hans konto så står det "vänförfrågan skickad".

Blir alltså inte av med honom. Tips på var jag hittar delete-knappen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in