2011-06-30, 07:37
Medlem
Krugges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolitagirl
Hej!! Undrar om någon smart människa här har en förklaring till varför jag inte kan se en viss grupp på facebook längre. Först när jag sökte på gruppens namn kom bara startsidan upp..nu hittar jag den inte ens längre...det vore väldigt konstigt om de kickat mig ur den (om det går) då jag aldrig publicerat något där...kollar bara uppdateringar varje gång jag är in. Skulle också vara konstigt om de tagit bort den helt och hållet då det är från ett företag och ofta gör reklamuppdateringar. Vad är det frågan om??

Gå in på din startsida och tryck "Visa alla" under grupperna i menyn till vänster. Finns den inte med där så är du nog inte med där längre och det är möjligt att de gjort gruppen hemlig eller tagit bort den...
Citera
2011-06-30, 16:34
Medlem
sv1nt0s avatar
Är det bara jag som har "problemet" att jag bara ser vissa av mina vänners statusar o inlägg? Märkte det när en polare berätta om en gemensam väns status, som han då hade skrivit för någon timme sedan. Fanns inte på min sida men om jag gick in på hans sida så stod statusen där. Alltså ser väldigt lite av andras statusar, både bra o dåligt egentligen men ja...

Och nej jag har inte blockat folk.

hjälp vore tacksamt!
Citera
2011-06-30, 16:57
Medlem
RonaldoUtds avatar
Är det någon mer än jag som endast får upp detta just nu?
Citat:
Det går inte att komma år kontot just nu.

Ditt konto är inte tillgängligt just u på grund av ett problem med webbplatsen. Vi räknar med att lösa problemet inom kort. Vänligen försök igen om några minuter.
Lägg märke till felstavningarna också.
Citera
2011-06-30, 17:51
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sv1nt0
Är det bara jag som har "problemet" att jag bara ser vissa av mina vänners statusar o inlägg? Märkte det när en polare berätta om en gemensam väns status, som han då hade skrivit för någon timme sedan. Fanns inte på min sida men om jag gick in på hans sida så stod statusen där. Alltså ser väldigt lite av andras statusar, både bra o dåligt egentligen men ja...

Och nej jag har inte blockat folk.

hjälp vore tacksamt!

Dom har nån ny idiotisk inställning i facebook som gör att man bara se statusuppdateringar från de som man interagerat mest med. Man skall tydligen kunna ändra på det och ta bort det i inställningarna.
Citera
2011-06-30, 17:58
Medlem
Krugges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Dom har nån ny idiotisk inställning i facebook som gör att man bara se statusuppdateringar från de som man interagerat mest med. Man skall tydligen kunna ändra på det och ta bort det i inställningarna.

Längst ner på din news feed så trycker du på "Redigera inställningar". Där väljer du att se statusuppdateringar och annat från antingen de du interagerar mest med, eller alla.
Citera
2011-07-01, 00:22
Medlem
Någon som vet om man kan har olika "nivåer" på facebookvänner så som ytliga vänner och nära vänner/familjemedlemmar? Kan man styra så att vännerna bara få tillgång till delar av ens facebook sida beroende på vilken "nivå" de har?

Hur gör t.e.x kändisar som har massor med fans samtidig som de kanske bara vill dela med sig vissa privata saker endast till närmaste vännerna/familjen?
Citera
2011-07-01, 02:03
Medlem
Har märkt att de flesta har en uppdatering på facebook där chat-meddelanden automatiskt skickas till meddelande-inkorgen om den man skriver till inte är online. Alla konversationer sparas även i meddelande-inkorgen. Finns säkert mer fördelar.

Men hur fixar jag detta? Ingen som tycks veta.
Citera
2011-07-01, 10:53
Medlem
mteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tssshpc
Har märkt att de flesta har en uppdatering på facebook där chat-meddelanden automatiskt skickas till meddelande-inkorgen om den man skriver till inte är online. Alla konversationer sparas även i meddelande-inkorgen. Finns säkert mer fördelar.

Men hur fixar jag detta? Ingen som tycks veta.

Funktionen i fråga slussas in för medlemmarna på Facebook, men du kan få den snabbare om du signar upp dig för en invite här. Notera dock att det kan ta ett tag innan du får den ändå, för vissa tar det bara några dagar medan det för andra kan dröja en månad.
Citera
2011-07-01, 13:20
Medlem
TheGrims avatar
Jag har problem med inloggningen till mitt konto.

Det står:

"Det går inte att komma år kontot just nu.

Ditt konto är inte tillgängligt just u på grund av ett problem med webbplatsen. Vi räknar med att lösa problemet inom kort. Vänligen försök igen om några minuter."

Det har stått sådär i 10 minuter snart.

Är det bara jag med detta problemet? (Har ej läst tidigare posts i tråden, så jag ursäktar ifall jag tar upp samma problem som någon annan)
Citera
2011-07-01, 13:21
Medlem
Fejsarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGrim
Jag har problem med inloggningen till mitt konto.

Det står:

"Det går inte att komma år kontot just nu.

Ditt konto är inte tillgängligt just u på grund av ett problem med webbplatsen. Vi räknar med att lösa problemet inom kort. Vänligen försök igen om några minuter."

Det har stått sådär i 10 minuter snart.

Är det bara jag med detta problemet? (Har ej läst tidigare posts i tråden, så jag ursäktar ifall jag tar upp samma problem som någon annan)

samma sak för mig , så det är nog så för alla skulle jag tro
Citera
2011-07-01, 13:25
Medlem
TheGrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fejsarn
Okej, tack för snabbt svar

Jag frågade mina kompisar ifall de kunde gå in, och de kan det. Men när de går in på min profil står följande text:

"Profile Unavailable
Sorry, this profile is not available at the moment. Please try again shortly."
Citera
2011-07-01, 13:28
Medlem
TheGrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fejsarn

Nu kan jag logga in igen!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera