2011-01-30, 15:06
Medlem
En liten fråga...
Tidigare kunde man dölja sin lista över vänner från allmänheten, genom att bocka ur den rutan under inställningar för vänner och relationer, ungefär som i det här exemplet som jag googlade fram.
Men sedan sidan uppdaterades, så verkar dock den funktionen ha försvunnit, men vet någon om det fortfarande finns något alternativ? Skulle vara bra att känna till.

Tacksam för svar!
Citera
2011-01-30, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av momenttwentytwo
En liten fråga...
Tidigare kunde man dölja sin lista över vänner från allmänheten, genom att bocka ur den rutan under inställningar för vänner och relationer, ungefär som i det här exemplet som jag googlade fram.
Men sedan sidan uppdaterades, så verkar dock den funktionen ha försvunnit, men vet någon om det fortfarande finns något alternativ? Skulle vara bra att känna till.

Tacksam för svar!

1. Välj alternativet Sekretessinställningar på listmenyn Konto högst upp.
2. Välj "Visa inställningar" vid "Samverkan på Facebook".
3. Ändra inställningen "Visa din vänlista" till anpassad. Sedan "bara jag" eller vilka du nu vill ska se dina vänner.
Citera
2011-01-30, 16:17
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
Det fungerade tyvärr inte, men jag fann lyckan någon annanstans genom att hitta en MySpace-profil genom en mer gedigen googling av namnet. Förvisso också den profilen privat, men jag antar att man inte kan få allt här i livet.

Tror samtliga MySpace är privat. När jag spårade upp ett miffo så fick jag skapa ett konto för att komma in och se hans upplagda bilder mm.
Citera
2011-01-30, 17:12
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roedores
Tror samtliga MySpace är privat. När jag spårade upp ett miffo så fick jag skapa ett konto för att komma in och se hans upplagda bilder mm.
Jag har ägnat ett par timmar åt att titta till personens vänner där, och vissa av deras profiler fungerar att se, dock inte den nämnda personens profil. Ett jävla helvete att ingen verkar använda sitt riktiga namn heller så att man kan kolla upp om de har en "öppen" profil på Facebook.
Citera
2011-01-30, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stillstruggle
1. Välj alternativet Sekretessinställningar på listmenyn Konto högst upp.
2. Välj "Visa inställningar" vid "Samverkan på Facebook".
3. Ändra inställningen "Visa din vänlista" till anpassad. Sedan "bara jag" eller vilka du nu vill ska se dina vänner.

Tack ska du ha för ett snabbt svar! Det uppskattas.
Citera
2011-01-31, 07:58
Medlem
Forbliranonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raggarsvin
Gå in på Din profil - Foton - tryck dig in på ett album - tryck på Redigera Album Info/Edit Album Info - Sen ser du att du har Privicy där, kanske heter Sekretess på svenska. - Tryck och välj Customize längst ned i listan - Skriv in namnen på de som inte ska kunna se albumet.
Tack så otroligt mycket.
Citera
2011-01-31, 09:43
Medlem
En fråga ang Facebook: innan kunde man dölja vänners statusuppdateringar så man slapp läsa om när de går på toa och vad deras barn har för åkommor, osv. Nu hittar jag inte denna funktionen längre. Kan någon hjälpa mig? Tack på förhand.
Citera
2011-01-31, 13:57
Medlem
Sangsoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Safokala
En fråga ang Facebook: innan kunde man dölja vänners statusuppdateringar så man slapp läsa om när de går på toa och vad deras barn har för åkommor, osv. Nu hittar jag inte denna funktionen längre. Kan någon hjälpa mig? Tack på förhand.

På samma rad som personens namn fast längst ut till höger döljer sig ett x. Klicka på det och välj önskat alternativ tex "Dölj allt från Stig-olof". Då slipper du fortsättningsvis se stig-olofs uppdateringar.
Citera
2011-01-31, 15:38
Medlem
Miss-Aubergines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roedores
Tryck på "konto" uppe till höger. Välj "Sekretessinställningar".
Klicka på "Visa inställningar" under rubriken "Samverkan på Facebook".

Där hittar du "Visa din vänlista". Ute till höger kan du välja vilka som ska se vilka vänner du har. Tex "Bara vänner".

Guldmedalj till dig!
Citera
2011-01-31, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sangsom
På samma rad som personens namn fast längst ut till höger döljer sig ett x. Klicka på det och välj önskat alternativ tex "Dölj allt från Stig-olof". Då slipper du fortsättningsvis se stig-olofs uppdateringar.

Ah, misstänkte att det skulle vara enkelt. Tack!
Citera
2011-01-31, 18:20
Medlem
Går det spara chat loggar på facebook?
Chattade med någon för ett tag sedan, men personen loggade ut och jag hade stängt ner facebook och ser inte då rutan. Går det att gå tillbaka och se vad man skrivit?
Om inte, finns det något sätt att lyckas spara loggar i framtiden? På facebooks mini-chat
Citera
2011-02-01, 15:34
Medlem
Adobes avatar
Någon som har tips på ett "Jewel" spel på facebook? Verkar finnas många.
Har hört talas om någon av dom ska ha en topplista som rensas varje tisdag eller så?
Vilken av dom alla är det? Vilken är mest populär?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in