Var inte säker på om jag skulle göra ny tråd eller skriva här, men jag prövar här först. Ingen bra hjälp inom 24h så gör jag en tråd
Well,
har jag precis sett klart senaste serien jag börjat kolla på så jag behöver lite hjälp att hitta en ny bra serie
dock kan det bli lite svårt då jag sett en jäkla massa redan.. för att underlätta listar jag dem jag sett.. för er skull listar jag dom i brahetsordning dessutom (längst upp = bäst)
Sons of Anarchy
The Walking Dead
Naruto
True Blood
One Piece
Dexter
Prison Break
Full Metal Alchemist Brotherhood
Full metal Alchemist
Heroes
Life
Weeds
Entourage
Kyle XY
My name is earl
Lost
Burn Notice
Death Note
South Park
Scrubs
The IT Crowd
The Boondocks
Flashforward
Bleach
Oz
Eureka
Chuck
The Big Bang Theory
Two and a half men
Psych
Greek
The Mentalist
Helst ska serien inte vara anime, men anime går också bra
Om det är en komediserie a la scrubs (20min/episod) så får den vara i klass med scrubs
vet att det inte är lätt att uppfylla mina krav, men några förslag borde väl poppa upp
Om inte så har ni fått en lista med bra serier i brahetsordning
NCIS
NCIS: las vegas
Human target
how i met your mother
blue mountain state
Nikita
covert affairs
de två sistnämda är väll inte kanonbra men de funkar om man inte har annat att kolla på
Var inte säker på om jag skulle göra ny tråd eller skriva här, men jag prövar här först. Ingen bra hjälp inom 24h så gör jag en tråd
Well,
har jag precis sett klart senaste serien jag börjat kolla på så jag behöver lite hjälp att hitta en ny bra serie
dock kan det bli lite svårt då jag sett en jäkla massa redan.. för att underlätta listar jag dem jag sett.. för er skull listar jag dom i brahetsordning dessutom (längst upp = bäst)
Sons of Anarchy
The Walking Dead
Naruto
True Blood
One Piece
Dexter
Prison Break
Full Metal Alchemist Brotherhood
Full metal Alchemist
Heroes
Life
Weeds
Entourage
Kyle XY
My name is earl
Lost
Burn Notice
Death Note
South Park
Scrubs
The IT Crowd
The Boondocks
Flashforward
Bleach
Oz
Eureka
Chuck
The Big Bang Theory
Two and a half men
Psych
Greek
The Mentalist
Helst ska serien inte vara anime, men anime går också bra
Om det är en komediserie a la scrubs (20min/episod) så får den vara i klass med scrubs
vet att det inte är lätt att uppfylla mina krav, men några förslag borde väl poppa upp
Om inte så har ni fått en lista med bra serier i brahetsordning
Söker en blivande favoritserie av tungviktarkaraktär! Dessa serier kollar jag på under mer "rituella" former. Det är alltså inget jag klämmer in när jag käkar lunch eller liknande, som jag kan göra med FG, Scrubs, HIMYM osv.
Har sett, och tyckt om, bland andra The Sopranos, The Wire, Oz, Boardwalk Empire, Band of Brothers och The Pacific. Kan ni tipsa om några av samma kaliber? Har läst en del om Sons of Anarchy och ska kolla in den men mottager gärna andra tips.
Söker en blivande favoritserie av tungviktarkaraktär! Dessa serier kollar jag på under mer "rituella" former. Det är alltså inget jag klämmer in när jag käkar lunch eller liknande, som jag kan göra med FG, Scrubs, HIMYM osv.
Har sett, och tyckt om, bland andra The Sopranos, The Wire, Oz, Boardwalk Empire, Band of Brothers och The Pacific. Kan ni tipsa om några av samma kaliber? Har läst en del om Sons of Anarchy och ska kolla in den men mottager gärna andra tips.
The shield har jag inte hört talas om, ska kolla upp den. Prison break var bra första säsongen, sen urartade den och blev dålig. Lost har jag inte sett men den har jag hört mer blev till för att generera pengar på slutet, alltså tappade i kvalitet.
Tack för tipsen!
Edit: Dessutom har jag redan fått slutet på Lost avslöjat för mig av Ricky Gervais
The shield har jag inte hört talas om, ska kolla upp den. Prison break var bra första säsongen, sen urartade den och blev dålig. Lost har jag inte sett men den har jag hört mer blev till för att generera pengar på slutet, alltså tappade i kvalitet.
Tack för tipsen!
Edit: Dessutom har jag redan fått slutet på Lost avslöjat för mig av Ricky Gervais
Du kommer garanterat gilla Sons of Anarchy, väldigt välgjord serie. Finns 3 säsonger ute med, så du har att göra i 2 dagar
Du kommer garanterat gilla Sons of Anarchy, väldigt välgjord serie. Finns 3 säsonger ute med, så du har att göra i 2 dagar
Gott! Dock kommer jag, om serien håller måttet, maximalt kolla på ett eller två avsnitt om dagen. Man måste hinna smälta allt och längta till nästa gång. The Sopranos tog lång tid att titta igenom!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!