The Strain har jag likasinnade vänner som rekommenderat som mycket sevärd Kom på en till och där jag älskar jag Bill Skarsgårds prestation, Hemlock Grove http://www.imdb.com/title/tt2309295/?ref_=tt_rec_tt
Hemlock Grove verkar vara helt i min smak, och jag ska absolut se den Tack så mycket!
Älskade Into the Badlands och Taboo, bägge var lite mystiska och udda sådär... En annan gammal favorit är Spartacus. Nån som har något tips på liknande serier som dessa tre?
Älskade Into the Badlands och Taboo, bägge var lite mystiska och udda sådär... En annan gammal favorit är Spartacus. Nån som har något tips på liknande serier som dessa tre?
Två serier jag tänker på spontant som liknar Spartacus är Rome och Black Sails
Behover verkligen en ny TV-serie just nu, vore tacksam for tips, serier jag sett / foljer;
- Dexter
- Homeland
- The Wire
- Ray Donovan
- Vikings
- The Blacklist
- The Walking Dead
- House Of Cards
- Suits
- Breaking Bad
- Better Call Saul
- Fargo
- Banshee
- True Detective
- Sherlock
- Manhunt: Unabomber
Funderar pa Mindhunter, Ozark och Narcos, nagot att se?
Senast redigerad av Sherbert 2018-01-25 kl. 11:43.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!