2017-10-21, 22:51
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caras
Sense8 blev avbruten? Två säsonger hittils
Ja, avbruten efter två säsonger. Det blir ingen tredje säsong.
Citera
2017-10-22, 19:57
Medlem
MettaFocks avatar
Vill ha serier som är lik pretty little liars.. gärna lite mer thriller-aktigt med ”viktigast” är att det är lite high-schooligt, skvaller, tjejserie typ. Gossip girl, oC, one tree hill är redan sedda...
Citera
2017-10-22, 21:27
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MettaFock
Vill ha serier som är lik pretty little liars.. gärna lite mer thriller-aktigt med ”viktigast” är att det är lite high-schooligt, skvaller, tjejserie typ. Gossip girl, oC, one tree hill är redan sedda...
Det låter som Veronica Mars skulle kunna vara något för dig. Buffy har du redan sett förutsätter jag.
Citera
2017-10-23, 12:19
Medlem
Citat:
big little lies
Citera
2017-10-23, 16:13
Medlem
insectqueen27s avatar
Citat:

Friday Night Lights
Awkward
13 Reasons Why
Make It or Break It
Citera
2017-10-24, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livet är 1 fest
Japp, finns även på div. torrent-trackers...

Citat:
Ursprungligen postat av slashindex
Spana in breaking bad
Riktigt bra...
Citera
2017-10-29, 13:09
Medlem
Citat:

Serien Scream. Den är bra och spännande.

Söker själv tips på bra nordiska deckar/thrillerserier. Har sett Bron, Dicte, Modus och alla andra svenska serier. Så norska/danska, eventuellt någon brittisk serie. Thanks!
Citera
2017-10-29, 18:35
Medlem
liivzs avatar
Citat:

The Fosters möjligtvis?
Är själv ute ungefär efter sånt som du söker. Mitt större krav är dock att de ska handla om en manlig person vilket drar ner mängden serier en del.
Vet inte riktigt vad du känner för Fantasy men jag själv älskade Teen Wolf.
Som någon annan skrev är väl Veronica Mars lite mer Thriller baserad. Awkward är highschool aktig men långt ifrån thriller.

Sen finns ju även serier som 90210 och Dawson's Creek eller varför inte Glee. Alla har sin egna charm så det beror väl lite på vad just du fastnar för.

Har även hört bra saker om Gilmore Girls, men jag har inte sett serien så kan inte riktigt "rekommendera" den på det du letar efter.

Jag själv har fått tips om typ FNL som någon annan skrev, men den ogillar jag då allt är filmat med en handkamera. Ger inte riktigt samma upplevelse.
Senast redigerad av liivz 2017-10-29 kl. 18:38. Anledning: Korrigering
Citera
2017-10-29, 20:29
Medlem
MettaFocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liivz
The Fosters möjligtvis?
Är själv ute ungefär efter sånt som du söker. Mitt större krav är dock att de ska handla om en manlig person vilket drar ner mängden serier en del.
Vet inte riktigt vad du känner för Fantasy men jag själv älskade Teen Wolf.
Som någon annan skrev är väl Veronica Mars lite mer Thriller baserad. Awkward är highschool aktig men långt ifrån thriller.

Sen finns ju även serier som 90210 och Dawson's Creek eller varför inte Glee. Alla har sin egna charm så det beror väl lite på vad just du fastnar för.

Har även hört bra saker om Gilmore Girls, men jag har inte sett serien så kan inte riktigt "rekommendera" den på det du letar efter.

Jag själv har fått tips om typ FNL som någon annan skrev, men den ogillar jag då allt är filmat med en handkamera. Ger inte riktigt samma upplevelse.

Har du sett riverdale? Inte sett den själv, men hittade den nu när jag kollade upp titlarna du tipsade om och det lät som nåt du kanske skulle gilla
Citera
2017-11-01, 10:18
Medlem
carass avatar
Citat:

Misfits är en annorlunda kul serie
Citera
2017-11-05, 20:48
Medlem
Fek77s avatar
Citat:

Du söker Vampire Diaries.
Citera
2017-11-05, 20:53
Medlem
Fek77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liivz
Är ute efter serier med personer i serien som har övernaturliga krafter. Helst där bara ett fåtal eller en har det.
De serier som jag sett relativt nyligen och som kommer in på kategorin är Smallville, Teen Wolf & The Flash.

Serien får bra gärna handla om någon som hjälper till polisen som typ i The Flash.
Får gärna handla om relativt unga karaktärer, som de jag nämnde. (High school är super)

Testa Grimm om du inte sett den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in