2014-04-08, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qull3
Jag söker en serie där du får följa någon/några kriminella. Något som liknar Soa!? Kom igen, ge mig

Peace
Boardwalk Empire.
Hannibal
Prison Break

De på rak arm som inte blivit sagda innan.
Citera
2014-04-09, 15:15
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Finns det några bra historiska serier att se på? Tänker mig liknande Rome, The Tudors, The Borgias. Har inte sett någon av de serierna men hört väldigt mycket bra om dem så jag ska börja kolla på dem nu. Värdesätter skådespeleri, scenografi, manus och närhet till historien mest. Därför går serier som Spartacus bort.

Ffa:
Band of Brothers
The Pacific
Spies of Warzaw
Da Vinci's Demons
The White Queen
Reign
Klondike

Men även:
Mildred Pierce
Boardwalk Empire
Mob City
Downton Abbey
Mr. Selfridge
Senast redigerad av Sweeper80 2014-04-09 kl. 15:19.
Citera
2014-04-10, 16:17
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafiosos
Söker sköna komediserier liknande :

The Office
Community
Always sunny in philly
Two and a half men
How i met your mother
Entourage
Friends
Parks and recreation

Gärna med många säsonger!

Har testat,

30 rock, weeds men inte gillat dom speciellt mycket.

Flight of the Conchords
The League
Workaholics
Trailer Park Boys (samma stuk som the office fast i en trailerpark i Kanada.)
Citera
2014-04-11, 11:23
Medlem
marymachines avatar
Känns som om jag sett varenda vettig serie och kollar just nu på fantasty- och eller scifisereier. Jag har sett Game of thrones, 10th kingdom, Firefly, True Blood. Jag vill ha gärna se något som inte är för obehagligt (har inte sett på Supernatural av den anledningen, fått för mig att den är skitläskig). Någon som sett någon bra?
Citera
2014-04-11, 13:38
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marymachine
Känns som om jag sett varenda vettig serie och kollar just nu på fantasty- och eller scifisereier. Jag har sett Game of thrones, 10th kingdom, Firefly, True Blood. Jag vill ha gärna se något som inte är för obehagligt (har inte sett på Supernatural av den anledningen, fått för mig att den är skitläskig). Någon som sett någon bra?
Supernatural är inte ett dugg läskig, den är rolig och spännande om något, rekommenderas!
Citera
2014-04-11, 14:21
Medlem
marymachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KattPersson
Supernatural är inte ett dugg läskig, den är rolig och spännande om något, rekommenderas!

Okej, tack! Ska testa den då! Om någon annan har sett något annat bra, tipsa gärna!

(Har även sett "Once upon a time" och "Angels in America".)
Citera
2014-04-11, 15:20
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marymachine

Testa The Vampire Diaries. Inte samma stil på den som dom kör på True Blood men i mitt tycke bra mycket bättre.
Citera
2014-04-11, 15:22
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KattPersson
Tycker den serien tappat dom senaste säsongerna men upp till 6-7 va den helt ok, säsong 9 är mer eller mindre slut så serien är uppe i nästan 200 avsnitt.
Citera
2014-04-13, 21:15
Medlem
Söker en tv serie likt Gossip girl , one tree hill , OC , Revenge och liknande. Gärna en serie där folk har mycket pengar och/eller lite college stuk. Tack på förhand.
Citera
2014-04-13, 21:53
Medlem
Hej!

Behöver en tv serie att glo på men hittar ingen som verkar vara tillräckligt bra.
Har redan sett dessa:

Firefly
Oz
Lost
Terra nova
Sopranos
Breakingbad
Dexter
The walkingdead
Games of thrones
Sons of anarchy

Mina favoriter är Breaking bad och Dexter, säger iallafall lite om min smak. Men nu skulle jag vilja ha förslag på några nya tv serier att kolla på ?
Citera
2014-04-14, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av achillesss
Hej!

Behöver en tv serie att glo på men hittar ingen som verkar vara tillräckligt bra.
Har redan sett dessa:

Firefly
Oz
Lost
Terra nova
Sopranos
Breakingbad
Dexter
The walkingdead
Games of thrones
Sons of anarchy

Mina favoriter är Breaking bad och Dexter, säger iallafall lite om min smak. Men nu skulle jag vilja ha förslag på några nya tv serier att kolla på ?
Sopranos, Boardwalk empire, The wire, Homeland!
Citera
2014-04-15, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av achillesss
Hej!

Har redan sett dessa:

Firefly
Oz
Lost
Terra nova
Sopranos
Breakingbad
Dexter
The walkingdead
Games of thrones
Sons of anarchy

The wire, The Americans och Boardwalk empire
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in