2013-01-01, 22:57
Medlem
Heroes, House MD, OC, One Tree Hill, Prison Break, Lost, La femme Nikita, Nikita, Boardwalk Empire, Alias och Suits är nu alla avbetade. Vad kan jag se nu? Säg inte Friends...
Citera
2013-01-01, 23:56
Medlem
Soltorkads avatar
Någon som kommer ihåg TV-Serien ''Veterinärerna'' som gick på Tv4 omkring 2005 någon gång? Har letat förgäves på internet efter en torrent eller sida som streamar serien...

Har också letat efter andra liknande program från engelskspråkiga länder utan något vidare resultat , är det någon som kan rekomendera något?
Citera
2013-01-02, 17:11
Medlem
oz är grymt bra
fängelseserie.
Citera
2013-01-02, 17:20
Medlem
Bonnarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackes33
Vill gärna se en serie lik Entourage. Grabbar som lever livet, festar o allt vad det innebär!
Citat:
Ursprungligen postat av braDdourif
How to make it in America eller Californication kanske.

Jag är också ute efter en serie lik entourage. Tycker däremot californication inte håller riktigt samma klass. Har sett tre säsonger av den hittills. Ska testa how to make it in america, men finns det fler alternativ med serier som liknar entourage?
Citera
2013-01-02, 17:21
Bannlyst
Är 100 på att nån redan frågat, men orkar inte leta igenom alla trådar, så serie som liknar Game of thrones?
Citera
2013-01-02, 19:08
Medlem
Har sett
Prison break (sög)
Breaking bad (sådär)
Sopranos (grym)
oz (grum)
the wire (grym)
boardwalk empire (grym)

Sen i en annan kategori har jag sett entourage, vilken oxå va grym.

Har ni någon bra serie ni kan rekommendera som är liknande dom jag tyckte va grymma.

Tack
Citera
2013-01-02, 21:45
Medlem
shbous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty76
Hej.
gillar Postapokalyptiska serier eller miniserier, förlag på hyfsat nya (2009 - framåt)
som är värda att se.

Miniserier gör inget...

The Walking Dead
http://www.imdb.com/title/tt1520211/

Jericho
http://www.imdb.com/title/tt0805663/

http://en.wikipedia.org/wiki/Categor...evision_series
Citera
2013-01-03, 02:03
Medlem
isglassmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filboy
Heroes, House MD, OC, One Tree Hill, Prison Break, Lost, La femme Nikita, Nikita, Boardwalk Empire, Alias och Suits är nu alla avbetade. Vad kan jag se nu? Säg inte Friends...

Carnivale och Deadwood.
Citera
2013-01-03, 02:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wuGambino
Har sett
Prison break (sög)
Breaking bad (sådär)
Sopranos (grym)
oz (grum)
the wire (grym)
boardwalk empire (grym)

Sen i en annan kategori har jag sett entourage, vilken oxå va grym.

Har ni någon bra serie ni kan rekommendera som är liknande dom jag tyckte va grymma.

Tack

Ser att du är ett fan av AR ( såg dig i BDE-tråden) kan då rekommendera Suits, som har nästan lika starka karaktärer.

Eftersom du också njöt av Entourage så kan jag rekommendera How To Make It In America, en fattigmans new york version helt enkelt. Men det är ett par grabbar som jobbar sig uppåt.
Citera
2013-01-03, 11:36
Medlem
SC sXes avatar
Jag söker något som liknar The Killing, eller den danska förlagan om man ska vara petig.
Mordmysterium som fokuserar på ett specifikt fall och inte avslutas för varje avsnitt.
Det behöver inte vara helt nyproducerat eller utspela sig i nutid, det ultimata vore nog en serie som utspelar sig kring sekelskiftet.
Citera
2013-01-03, 12:05
Medlem
SLANGFiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filboy

Chuck.

Jag som precis avklarat chuck, vad bör jag sikta in mig på?
Har ögnat Burn Notice lite, är det något att ha?
Citera
2013-01-03, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLANGFiL
Chuck.

Jag som precis avklarat chuck, vad bör jag sikta in mig på?
Har ögnat Burn Notice lite, är det något att ha?

Burn Notice är absolut värt att kolla på! Längesen jag såg det men de tre första säsongerna är sjukt bra, har för mig att säsong 4 blir lite sämre..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in