Citat:
Ursprungligen postat av
Exxus
Att dem inte är med i toppen är en sak, men bottenskrapet är att ta i
Nja, rekommenderar man Suits och White Collar till någon som vill se "toppserier" så förstår man uppenbarligen inte vad som efterfrågas.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moa-
Alla har vi olika smak, din Sherlock exempelvis började ju utmärkt, men sista säsongen påminner ju om Lost eller sista säsongen av Prisonbreak, helt flippat utan någon egentlig logik = värdelöst.
En bra serie för mig är en som kan engagera och hålla kvar tittare, det lyckas de bägge jag förslog med på ett utmärkt sätt.
"din Sherlock"? Jag har inte sagt någonting om vad jag personligen tycker om Sherlock så förstår inte varför du tar upp det. Sen att du drar in Lost och Prison Break i samma veva
Mina rekommendationer baseras på vad tallinder20 sett för tidigare serier (mestadels HBO, högkvalitativa draman) och vilka serier h*n kan tänkas gilla. Att gömma sig bakom "alla har olika smak" är bara skitsnack och ett tecken på att du inte vet vad du snackar om. Det finns en anledning till att varken Suits eller White Collar vunnit ett (1) pris medan alla fyra jag rekommenderade vunnit flertal. Bottenskrapet, som sagt.