2010-04-06, 22:18
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rooseen
God kväll gott folk.

Jag känner suget av att följa ytterligare en/flera serier, mycket p.g.a HIMYM inte ens kommer en gång i veckan nu för tiden.

Jag följer just nu:
The Pacific
How I Met Your Mother
It's Always Sunny In Philadelphia

Tycker inte om:
2½ Men
Family Guy
Scrubs
Alla dessa jävla vampyr-serier.

Söker:
I prinicip vad som helst, ger det mesta en chans. Vill helst också att serien ska vara inne i en säsong just nu så att man slipper vänta allt för länge. Vore väldigt trevligt också om den var i någon tidig säsong.

Tack på förhand!

"How to make in America" kanske? Säsong ett pågår.
Citera
2010-04-06, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
"How to make in America" kanske? Säsong ett pågår.
Det är den som Entourage folket gjort va? Ska ta mig en titt, tack!
Citera
2010-04-06, 22:39
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Det är den som Entourage folket gjort va? Ska ta mig en titt, tack!

Exakt. Varsågod!
Citera
2010-04-06, 23:37
Medlem
olllies avatar
Tips på nya, bra serier som man lätt missat. Gärna sci-fi! (dock inte Caprica då jag redan följer den)
Citera
2010-04-06, 23:56
Medlem
How to make it in America var nog det sämsta jag sett någonsin, vill inte ge några fler avsnitt en chans ens, funderar på att ringa och kräva mina 15 minuter tillbaka.

Något annat skönt tips?
Citera
2010-04-07, 17:10
Medlem
fakirens avatar
Citat:
How to make it in America var nog det sämsta jag sett någonsin, vill inte ge några fler avsnitt en chans ens, funderar på att ringa och kräva mina 15 minuter tillbaka.

Något annat skönt tips?

Du är roligt, man kan inte ge upp en tv-serie efter 15 minuter. Inte ens handlingen är typ presenterad då. Jag tyckte inte heller att How to make it in America var så bra första minuterna. Men jag gav det en chans och nu ser jag fram emot varje nytt avsnitt! Älskar hur karaktärerna utvecklas
Citera
2010-04-07, 18:06
Medlem
Zneekahs avatar
Hej jag letar efter en TV-serie med mycket Sex och Action, som är spännande och väldigt medryckande och inte nåt för zombietittande a la The City eller Top Model. True Blood gillade jag. Får gärna vara vackra kvinnor med men ser hellre på duktiga skådespelare.
Kan det finnas någon serie som passar in på dessa kriterier?
Citera
2010-04-07, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fakiren
Du är roligt, man kan inte ge upp en tv-serie efter 15 minuter. Inte ens handlingen är typ presenterad då. Jag tyckte inte heller att How to make it in America var så bra första minuterna. Men jag gav det en chans och nu ser jag fram emot varje nytt avsnitt! Älskar hur karaktärerna utvecklas
Uppenbarligen kan man det, jag kunde i alla fall.

Tyvärr alltså, jag menar, vad gör dom? Säljer stulna skinnjackor? Drar på någon fest och sen stänger jag av typ.

Med alla andra serier jag kollat/kollar på, så har alltid första avsnittet tilltalat mig tillräckligt (nej det har inte bara varit toppenavsnitt som piloter, men fortfarande värda att kolla på) för att fortsätta.
Citera
2010-04-08, 04:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Undrar om det finns nån serie som liknar Friday Night Lights? Behöver inte nödvändigtvis handla om sport - ett realistiskt ungdomsdrama duger. Nämn för fan inte O.C.
One Tree Hill. Som FNL fast mer ur ungdomarnas perspektiv och det är basket istället för football, rekommenderas varmt!

Citat:
Ursprungligen postat av Zneekah
Hej jag letar efter en TV-serie med mycket Sex och Action, som är spännande och väldigt medryckande och inte nåt för zombietittande a la The City eller Top Model. True Blood gillade jag. Får gärna vara vackra kvinnor med men ser hellre på duktiga skådespelare.
Spana in Californication, handlar om en författare (det handlar nästintill ingenting om själva bokskrivandet så låt inte det avskräcka dig) som får jävligt mycket brudar, bara i första avsnittet tror jag han knullar 3 brudar.
Citera
2010-04-08, 10:32
Medlem
Zneekahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Johnsson
Spana in Californication, handlar om en författare (det handlar nästintill ingenting om själva bokskrivandet så låt inte det avskräcka dig) som får jävligt mycket brudar, bara i första avsnittet tror jag han knullar 3 brudar.

Den har jag inte hört talas om, men låter absolut intressant, spanat in det lite på youtube nu också.
tack!
Citera
2010-04-08, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olllie
Tips på nya, bra serier som man lätt missat. Gärna sci-fi! (dock inte Caprica då jag redan följer den)

Firefly kan tänkas att många missat, den nya versionen av V har precis börjat sändas i usa också
Citera
2010-04-08, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zneekah

Doll house kanske kan vara något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in