2010-02-26, 01:30
Medlem
Super-Hermans avatar
Söker en serie som är lik Sopranos eller Sons of anarchy
Citera
2010-02-26, 21:27
Medlem
ernolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Super-Herman
Söker en serie som är lik Sopranos eller Sons of anarchy

Kan vara värt att kolla upp The Shield, en polisserie av samma skapare som SoA. Riktigt bra tycker jag.
Citera
2010-02-27, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krewli
Jag söker "smarta" serier, det vill säga om personer som är betydligt smartare än medel. Jag tänker iallafall på två serier och det är Death Note (animé) och Prison Break. Finns det några fler liknande serier? Gärna mycket action, spänning och helst inte fristående avsnitt som oftast kriminalare är.

Bump
Citera
2010-03-01, 11:04
Medlem
klistiers avatar
Söker en dramaserie i stil med det nya 90210, OTH och OC. Någon?
Citera
2010-03-01, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klistier
Söker en dramaserie i stil med det nya 90210, OTH och OC. Någon?

De jag kommer att tänka på är Gossip Girl och Greek. I alla fall serier som gått mer än en säsong.
Citera
2010-03-01, 21:58
Bannlyst
Söker en bra gjord och spännande serie med samma stuk som Prison Break och Lost. Riktigt sugen på maraton nu!

Tack på förhand.

EDIT: Tror ni Dexter kan vara något? Mycket spänning och action som PB och Lost?
Senast redigerad av OLON 2010-03-01 kl. 22:07.
Citera
2010-03-01, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OLON
EDIT: Tror ni Dexter kan vara något? Mycket spänning och action som PB och Lost?

Jag gillar verkligen Dexter, fast vet inte om jag skulle klassa den i samma kategori som Lost eller Prison Break direkt. Iofs så är jag riktigt Lost-fan och gav upp PB efter andra säsongen så tycker väl inte att de två går jämföra

Men rekommenderar dig att se Dexter, kanske inte så mycket action utan mer psykologiskt och spänningen i om hans leverne går komma undan med så att säga. Plus att det finns ju fyra säsonger så kan bli ett riktigt skönt maraton för dig.
Citera
2010-03-02, 15:13
Medlem
Flarpz-s avatar
Någon som kan tipsa om någon serie utifrån vad jag tittat på och tycker är bra? Spelar ingen roll vad det är för genre.

Dexter
Californication
Hung
Lost
Entourage
How i met your mother
Heroes
Citera
2010-03-02, 21:41
Medlem
pontan11s avatar
Tips grymt spännande TV serie [EJ komedi]

Hej allihopa. Jag är sjukt sugen på en extremt spännande tv serie. Någon som har något tips?

Serier jag redan sett och gillat väldigt mycket är: Lost, Prison break, Jericho och Heroes.

Har försökt mig på första avsnitten av True blood, men gillar inte vampyrämnet, så känner att jag inte kommer fastna för det...

Så några tips vore vänligt
Citera
2010-03-02, 21:43
Medlem
Scrapers avatar
Breaking Bad!
Citera
2010-03-02, 21:44
Medlem
Du ska kolla ett avsnitt av "sons of anarchy".
Citera
2010-03-02, 21:54
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pontan11
Hej allihopa. Jag är sjukt sugen på en extremt spännande tv serie. Någon som har något tips?

Serier jag redan sett och gillat väldigt mycket är: Lost, Prison break, Jericho och Heroes.

Har försökt mig på första avsnitten av True blood, men gillar inte vampyrämnet, så känner att jag inte kommer fastna för det...

Så några tips vore vänligt

https://www.flashback.org/t921994
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in