2010-06-29, 14:15
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
De flesta uteserveringarna på Möllan fungerar utmärkt nu på sommaren.

vågar man sitta där ens bland allt pack ?
Citera
2010-06-29, 14:36
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb

Jag har gått på uteställen kring Möllan sedan jag var femton utan se särskilt mycket bråk. Skulle nog inte oroa mig alltför mycket för att gå dit och ta några öl. Mest bråkigt har jag alltid upplevt att det varit på nattklubbarna i city.
Citera
2010-06-29, 14:40
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb

Tänker du på kulturarbetare, journalister och Nöjesguidenmedarbetare beväpnade med kulspetspennor?

Det var snack om att de skulle tillåta krogarna att ha uteserveringarna öppet längre än till kl. 23 på sön-tor. Hur blev det med det? Det är tråkigt att man måste gå in när det fortfarande är rätt varmt ute.
Citera
2010-06-29, 16:06
Medlem
Var hittar man några schyssta svartklubbar då? Har googlat runt lite men hittar inget så nu för litar jag mig på flashback istället! PM'a gärna om ni inte vill skriva ut det öppet här.
Citera
2010-06-29, 16:18
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smicke
Var hittar man några schyssta svartklubbar då? Har googlat runt lite men hittar inget så nu för litar jag mig på flashback istället! PM'a gärna om ni inte vill skriva ut det öppet här.

Hade det varit för några år sedan så kunde jag tipsat dig om tio ställen men nu är man inte så mycket ute i svängen längre. Dock kan jag väl tippa på att du fortfarande hittar en hel del på Industrigatan eller Norra Grängesbergsgatan.

Annars brukar Malmös taxichaufförer känna till ställena om du hoppar in och ber en sådan att ta dig till någon svartklubb men risken är ju att denne tar dig till någon av hans polares ställe där det sitter fyra araber och dricker Statesman.
Senast redigerad av Falcão 2010-06-29 kl. 16:22.
Citera
2010-06-29, 20:19
Medlem
Minerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinylblomma
Själv föredrar jag att gå på vogon variety och neostalgia.
Visst är det klubbar utan egen lokal och som inte kör så ofta, men bäst musik och snyggast människor.
Negativt är att de flesta tycker att de är snyggast och är aningen dryga.
Men det är sällan jätte fylla och bråk där som jag upplevt på övriga klubbar i Malmö.

Haha, vi är inte dryga -vi är kramigaste människorna i hela Malmö! Eller okej, vi är rätt dryga, fast alla är välkomna att vara vackra och dryga med oss! Kramkalas!
Citera
2010-07-03, 00:04
Medlem
Infinitums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av southernconsolation
Några tips för vardagskvällar (onsdag är bäst?)?
Hipp.
Citera
2010-07-13, 18:20
Medlem
Qaas avatar
Kan inte någon uppdatera Malmös nattliv? Vad är aktuellt iår under sommaren?
Citera
2010-07-13, 19:07
Medlem
Orakad-i-delphis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qaa
Kan inte någon uppdatera Malmös nattliv? Vad är aktuellt iår under sommaren?

Deep är som vanligt aktivt på Lördagar, på KB verkar det vara fullt fräs dom dagar de har öppet så det är det gamla vanliga skulle jag anta. Annars så är det alltid något tjotahejti på en av Malmös många uteserveringar.
Citera
2010-07-16, 13:35
Medlem
Någon som har varit på Deep den senaste tiden och hur är det på fredag respektive lördagar?

Är det ett stort ställe och vad är det för typ av folk som går dit där?
Citera
2010-07-17, 18:19
Medlem
Orakad-i-delphis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Någon som har varit på Deep den senaste tiden och hur är det på fredag respektive lördagar?

Är det ett stort ställe och vad är det för typ av folk som går dit där?

På fredagar är det i stort sätt tomt vad jag har märkt. Lördagar får man trängas lite däremot. 25+ allt från "alternativa" till vanliga talibaner.
Citera
2010-07-17, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orakad-i-delphi
På fredagar är det i stort sätt tomt vad jag har märkt. Lördagar får man trängas lite däremot. 25+ allt från "alternativa" till vanliga talibaner.

Tack för informationen, funderade liksom att besöka stället på fredag men då verkar det vara bättre på lördag.
Hur stort är stället och hur många tar de ungefär in?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in