Citat:
Ursprungligen postat av Phalguna
Att ha ett liv utanför internet är för posers. Socialt umgänge, förhållanden, arbete, studier... Life metal så det skriker om det. Det enda som ska tolkas som sarkasm är antydningen att mänsklig kontakt via internet skulle vara mycket bättre. Fet lineup du bokat förresten (antar att du är arrangören). Orkar dock max en festival per termin och måste prioritera NWN denna höst. Hoppas i alla fall att Forlorn går runt så det blir mer sådant i Sverige.
Tackar Adversarius för tipsen om Paysage d'Hiver-släppen. Gått varmt de senaste dagarna, får tanka resten av diskografin också.
Nu: diverse Cultes des Ghoules splits och demos
Att slicka röv på "Adversarius", säger ju ganska mycket om dig tyvärr.
Du har ingen aning om vad musik är och jag antar att du är en såndär som gärna kallar sig "misantrop", fast i själva verket så är du en väldigt social person med oerhört många kompisar.. som bara måste hävda sig på internet. Stick åt helvete med dig.
Du borde inte ens få spisa "Cultes des Ghoules" eftersom det är FÖR ont för dig. Du fattar inte vidden av det hela.
Förutom att vara hatisk denna onsdag, så sitter jag och dricker några väl valda (om än ljumna) starköl och lyssnar på en massa post-metal. Sjukligt vad den där stämpeln POST, stör måste jag säga.
Körde lite "Battle of Mice" förut, och det tyckte jag var helt okey, om än ganska intetsägande! Inget jag kommer köpa.
Är mest inne på "Neurosis" just nu, och som jag sagt innan.. dom kan helt enkelt inte misslyckas med vad dom än tar sig för!
Just för tillfället är det dock:
Fall Of Efrafa - The Warren of Snares (Låten)
Tycker man inte om detta, borde man hålla sig borta ifrån hård musik whatsoever.. för det här är så bra det bara kan bli!
Och ja det är OT jag vet.. men jag antar det är okey nowadays att överträda reglerna då och då!