2012-03-08, 15:35
  #9193
Medlem
Losifers avatar
Det ser ut som Fenriz. Kanske på krogen eller i repan?

NP: Cannibal Corpse - Torn Through
Citera
2012-03-08, 15:47
  #9194
Medlem
Frank Friendlys avatar
Det är Fenriz (Darkthrone) på Elm Street (RIP) i Oslo. Skulle dra mig så långt som att säga att det är första bordet efter baren. (har spenderat alldeles för mycket tid där)
Citera
2012-03-08, 17:13
  #9195
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentagrammaton
Ja alltså, jag vet andra som fick det dan efter att skivan släpptes, och alla andra verkar ha fått sin skit i god tid. Utom jag. Jag kan bli såhär autistiskt fanatisk över nya släpp med saker jag gillar och blir helt tokig när det aldrig kommer. Jag tror förseningen beror på att jag inte har paypal och var tvungen att föra över från mitt konto till hans personliga konto i finland, vilket tar lite tid. Men den borde fan ändå ha kommit vid det här laget. Får maila finnjäveln och fråga vad som försigår. Han är väl för upptagen med att spela in ljud när han våldtar barn i sin skogskoja i lahti eller något dylikt.
Fan också, jag betalade med kontoöverföring jag med hoppas inte det innebär förseningar. Det borde ju gå rätt snabbt att överföra tycker man. Men jag hörde också om flera personer som fått sin skiva inom ett par dagar efter beställning, alla kan ju knappast ha betalat med PayPal. Det är väl bara att vänta och våndas lite till antar jag.

NP: Mgła - Further Down The Nest I

(Gick förresten och landade en position som skivrecensent i en av Sveriges större musiktidningar, hoppas fan att jag får en chans att recensera WHTN i den)
Citera
2012-03-08, 17:46
  #9196
Medlem
kaoriblasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentagrammaton
NP: Mortuus - Silence Sang The Praise Of Death
Mycket bättre kan det fan inte bli. Den släpiga, kyrkliga (o-)heliga stämning som finns i musiken blandat med de vidrigt bra texterna inger i mig känslor jag sällan får av musik. Hoppas de kommer med nytt material snart. Synd att ena killen hoppade av och blev kristen.

Ingen i Mortuus har hoppat av eller blivit kristen.

NP: Flagellant - The Unseeing Eye
Citera
2012-03-08, 17:57
  #9197
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaoriblast
Ingen i Mortuus har hoppat av eller blivit kristen.

NP: Flagellant - The Unseeing Eye
Nej, jag tänkte också på det. De duos i vilka det hänt är väl Dödfödd och Armagedda.

NP: Malign - Sinful Fleshspear
Citera
2012-03-08, 18:26
  #9198
Medlem
Brethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentagrammaton

Ja alltså, jag vet andra som fick det dan efter att skivan släpptes, och alla andra verkar ha fått sin skit i god tid. Utom jag. Jag kan bli såhär autistiskt fanatisk över nya släpp med saker jag gillar och blir helt tokig när det aldrig kommer. Jag tror förseningen beror på att jag inte har paypal och var tvungen att föra över från mitt konto till hans personliga konto i finland, vilket tar lite tid. Men den borde fan ändå ha kommit vid det här laget. Får maila finnjäveln och fråga vad som försigår. Han är väl för upptagen med att spela in ljud när han våldtar barn i sin skogskoja i lahti eller något dylikt.


Jag betalade med kontoöverföring i Måndags och fick plattan + t-shirt med posten idag. Så du bör kanske dra iväg ett mail

NP - mgla - with hearts towards none I
__________________
Senast redigerad av Brethil 2012-03-08 kl. 18:28.
Citera
2012-03-08, 20:22
  #9199
Medlem
Fickpluntans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losifer
Det ser ut som Fenriz. Kanske på krogen eller i repan?

NP: Cannibal Corpse - Torn Through

Citat:
Ursprungligen postat av Frank Friendly
Det är Fenriz (Darkthrone) på Elm Street (RIP) i Oslo. Skulle dra mig så långt som att säga att det är första bordet efter baren. (har spenderat alldeles för mycket tid där)


Tack! Ja det ser onekligen ut som Fenriz. Väldigt missnöjd också.
Citera
2012-03-08, 20:33
  #9200
Medlem
Enitys avatar
Just nu är det Algaion - Kratos
Rätt längesen jag lyssnade på detta men än så länge känns det ok.
Citera
2012-03-08, 20:37
  #9201
Medlem
Pentagrammatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Fan också, jag betalade med kontoöverföring jag med hoppas inte det innebär förseningar. Det borde ju gå rätt snabbt att överföra tycker man. Men jag hörde också om flera personer som fått sin skiva inom ett par dagar efter beställning, alla kan ju knappast ha betalat med PayPal. Det är väl bara att vänta och våndas lite till antar jag.

NP: Mgła - Further Down The Nest I

(Gick förresten och landade en position som skivrecensent i en av Sveriges större musiktidningar, hoppas fan att jag får en chans att recensera WHTN i den)

Ja, det verkar funka utmärkt för alla utom stackars Pentagrammaton

Åhå, vilken tidning är det då? CUM eller SR?

Citat:
Ursprungligen postat av kaoriblast
Ingen i Mortuus har hoppat av eller blivit kristen.

NP: Flagellant - The Unseeing Eye

På så vis, då har jag blivit matad med falsk info. Måste skaffa nya informatörer. Tackar för rättningen.

Citat:
Ursprungligen postat av Brethil
Jag betalade med kontoöverföring i Måndags och fick plattan + t-shirt med posten idag. Så du bör kanske dra iväg ett mail

NP - mgla - with hearts towards none I

Men helvete, satans jävla Mikko. Nu tar jag och följer ditt råd och brackar av ett passivt aggressivt mail till han.
Citera
2012-03-08, 22:21
  #9202
Medlem
Imperishables avatar
Lyssnar på den senaste skivan av de skumma japanerna i Sigh, In Somniphobia. Släpps i dagarna. Den blandar allt möjligt, symfoniskt, jazz, melodisk black metal.
Citera
2012-03-08, 22:23
  #9203
Medlem
PlanetCaravans avatar
Har gått igenom lite goa Shining låtar. Lyssnar just nu på Neka morgondagen
Citera
2012-03-08, 22:39
  #9204
Medlem
Ett smakprov från den kommande Degial-fullängdaren.
Låter jävligt lovande. Ser fram emot att höra resten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in