Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Fan också, jag betalade med kontoöverföring jag med

hoppas inte det innebär förseningar. Det borde ju gå rätt snabbt att överföra tycker man. Men jag hörde också om flera personer som fått sin skiva inom ett par dagar efter beställning, alla kan ju knappast ha betalat med PayPal. Det är väl bara att vänta och våndas lite till antar jag.
NP: Mgła - Further Down The Nest I
(Gick förresten och landade en position som skivrecensent i en av Sveriges större musiktidningar, hoppas fan att jag får en chans att recensera WHTN i den)
Ja, det verkar funka utmärkt för alla utom stackars Pentagrammaton
Åhå, vilken tidning är det då? CUM eller SR?
Citat:
Ursprungligen postat av kaoriblast
Ingen i Mortuus har hoppat av eller blivit kristen.
NP: Flagellant - The Unseeing Eye
På så vis, då har jag blivit matad med falsk info. Måste skaffa nya informatörer. Tackar för rättningen.
Citat:
Ursprungligen postat av Brethil
Jag betalade med kontoöverföring i Måndags och fick plattan + t-shirt med posten idag. Så du bör kanske dra iväg ett mail
NP - mgla - with hearts towards none I
Men helvete, satans jävla Mikko. Nu tar jag och följer ditt råd och brackar av ett passivt aggressivt mail till han.