Citat:
Ursprungligen postat av
VissenBuske1987
Håller med. Trodde ej att denna platta skulle bli så jävla grym. Man såg ju iofs ingen tendens till nedgång, men jag hade det på känn - att det skulle bli aningen dåligt. Men ack så fel man hade!
Ulver ja, måste vara det band med mest imponerande variation. På ett jävligt positivt sätt.
Mja, "Aningen dåligt" tycker jag är lite overkill.. Men ja, inte är det alltför ofta ett band skiter ur sig bra grejor mest hela tiden.
WHTN är dock inte bättre än "
Groza" i min mening.
Sistnämnda tillsammans med "
Mdloscí"-EPn är det klart starkaste de gjort!
Sitter fortf här och snurrar
Ulver, och detta tåls ju att sägas tusen ggr, men fy helvete va bra den är "
Nattens Madrigal".. Tänker inte förklara varför jag tycker som jag gör, för de flesta som hört denna platta hoppas jag ändå håller med. Annars är "de flesta" dum i huvudet.