Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Sitter nu och laddar upp för kvällspass på jobbet med:
LIK - Må ljuset aldrig nå oss mer
Har innan haft ganska svårt för denna skapelse av allas vår Graav, men det börjar sannerligen sätta sig och jag börjar inse storheten.
Just den här plattan måste jag säga är väldigt spöklik på sina ställen. Var väl bara det att det var svårt att komma över att trummisen låter som om vore tagen ifrån Beatles.. Men ja, jag är inte den som är den.
Vad tycker ni alla andra om LIK? Några synpunkter? Bästa platta etc..?
Jag älskar LIK. Må Ljuset... är min favorit. Besvärtade Strofer är inte helt fel den heller. Lekamen Illusionen Kallet tycker jag mest är tråkig.
Armagedda gängets andra band
Lönndom är väldigt fint det också. Plattan
Viddernas Tolv Kapitel rekommenderas om du även gillar lite mjukare grejer.
NP:
LIK - Varulvsvals