Citat:
Ursprungligen postat av Frank Friendly
Kan inte lyssna på Suffocation efter att ha läst en gammal close-up intervju där dom framstår som bittra trötta gubbjävlar som bara spelar för pengar.
NP Proclamation - Nether Tombs of Abaddon (Låter exakt som förra skivan.)
Jo det är ju möjligt, men oavsett så gör dom förbannat bra musik för att "spela för pengar".
Asphyx - The last one on earth
Lite svårt man har att inte headbanga till detta. Underbar platta!