Citat:
Ursprungligen postat av skogslukt
Armagedda - Helvetestoner
Vilken skön mys-svärta denna låt bjuder på. Den är lite som en gryta med puttrande tjära i ett rum fyllt med spetälska gamlingar.
Det där jävla albumet kommer förbli en enda stor odödlig dänga för mig det! Älskar den, och ja hela skivan ryker av nåt sorts 1600tals ondske-mys

om man kan beskriva det så.
Nej, en rykande kopp java, en snus och Morbid Angel är det som händer just nu!
Morbid Angel - Chapel of Ghouls
(plockade på mig nyutgåvan av "Altars of Madness" idag nämligen. En oerhört nostalgisk käftsmäll är vad det är).
10 av 10 Likmaskar!