2013-05-06, 18:54
Medlem
VissenBuske1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Jag vet att varenda jävla nedladdad version av den skivan av någon anledning stavar det som "Demodets", men du som talar språket borde väl ändå kunna förstå vad den egentligen heter

Tänkte faktiskt skriva Vemodets men var fan inte säker. Vore ju logiskt att det skulle stavas så, men vågade inte skriva så eftersom man som du just sa, alltid ser Demodets (vad det nu betyder).
Citera
2013-05-06, 18:56
Medlem
blackmetalboyboys avatar
Va i helvete! Vulcano ställde in sin spelning med Nifelheim.

Vad fan ska jag trösta mig med nu då?

Jag börjar med Bathory - Equimanthorn.

"Grant me the powers of thunder
And give me a sword forged in the raging Hell's fire
Lend me the eight legged black stallion of Odin and I'll have my vengeance,
oh, I'll kill with desire!!"
Citera
2013-05-06, 19:51
Medlem
Wolfnachts avatar
Goatpenis - Biochemterrorism krossar varje taffligt försök till att lyssna på hård musik senaste två sidorna. Inklusive mitt förra inlägg.

http://www.youtube.com/watch?v=9iw4Tj6cU5g

Okejdå, Bathory går an som Justin Bieber helt plötsligt fattat tycke för.
Citera
2013-05-06, 21:52
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VissenBuske1987
Tänkte faktiskt skriva Vemodets men var fan inte säker. Vore ju logiskt att det skulle stavas så, men vågade inte skriva så eftersom man som du just sa, alltid ser Demodets (vad det nu betyder).
Det är ett ord på sydamerikansk spanska för ett fenomen som förekommer mycket där, fritt översatt "ordblind oskuld försöker stava svenska titlar i sina brända mp3-filer"
Citera
2013-05-07, 04:50
Medlem
Vetuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackmetalboyboy
Va i helvete! Vulcano ställde in sin spelning med Nifelheim.

Vad fan ska jag trösta mig med nu då?

Jag börjar med Bathory - Equimanthorn.

"Grant me the powers of thunder
And give me a sword forged in the raging Hell's fire
Lend me the eight legged black stallion of Odin and I'll have my vengeance,
oh, I'll kill with desire!!"

Insåg man kanske att konserter bara tillfredsställer, vilket inte är önskvärt då tristess och plågor formar var metallmusikant? Bör kanske tillägga att jag tänkte gått, men att biljetterna var otillgängliga.

Citat:
Ursprungligen postat av Wolfnacht
Goatpenis - Biochemterrorism krossar varje taffligt försök till att lyssna på hård musik senaste två sidorna. Inklusive mitt förra inlägg.

http://www.youtube.com/watch?v=9iw4Tj6cU5g

Okejdå, Bathory går an som Justin Bieber helt plötsligt fattat tycke för.

Låt oss hoppas att de plutoniumförsedda brassarna kan avfyra sitt nya album snarast.

Tack för rekommendationerna om Green Army Fraction och Metgumbnerbone, förresten!

NS: Nåstrond - En sång från en pestbesmittad grav
Citera
2013-05-07, 15:45
Medlem
Phalgunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetus
Låt oss hoppas att de plutoniumförsedda brassarna kan avfyra sitt nya album snarast.

Tack för rekommendationerna om Green Army Fraction och Metgumbnerbone, förresten!

NS: Nåstrond - En sång från en pestbesmittad grav

Ny Goatpenis skiva är redan inspelad och lär släppas inom ett par månader. De har ett par spelningar i centraleuropa denna månad. Jag kan verkligen rekommendera att ta sig till någon av dem, det finns knappt något annat aktivt band idag som är lika bra live.

NP: Slayer - Live Undead. Gillar man inte detta borde man fan hålla sig till indiepop med HBT-tema. Slayers 4-5 första släpp är så grundläggande för ALL BM/DM som kommit efteråt att knappt någonting annat ni gillar hade låtit likadant utan dem. Sieg Heil Hanneman!
Citera
2013-05-07, 20:39
Medlem
kvertys avatar
NP: Arizmenda - Those Beaten Paths of Confusion
Citera
2013-05-08, 07:27
Medlem
von_Ss avatar
Peste Noires nya är på G nu. Så här skriver Famine på hemsidan:

Citat:
I SHOULD receive the cds from the pressing plant within the next fifteen days.

I am not responsible for this delay in production because we placed the order with the factory on the… 1st March 2013!!!

Upon receiving the cds, the LMH label will temporarily shut down, and only open up again once I have sent out all the pre-orders.

Thank you for your patience and understanding.

Don’t expect any answer from the guy behind the PN facebook page: that page is a fake one and he is not me, although he probably dreams that he is.

Jag är full av förväntan!
Citera
2013-05-08, 10:39
Medlem
Tristramns avatar
A-sidan på Fenris Kindir med Arckanum, denna förmiddag.
Citera
2013-05-08, 14:09
Medlem
Wolfnachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phalguna
NP: Slayer - Live Undead. Gillar man inte detta borde man fan hålla sig till indiepop med HBT-tema. Slayers 4-5 första släpp är så grundläggande för ALL BM/DM som kommit efteråt att knappt någonting annat ni gillar hade låtit likadant utan dem. Sieg Heil Hanneman!

Slayer är för mig och bör vara för alla som gillar extrem-metal ett band som betytt och alltid kommer betyda mycket. Hell Awaits alla som inte tycker det.

NP: Absurd - Agardsrei
Citera
2013-05-08, 19:12
Medlem
VissenBuske1987s avatar
Lyssnar igenom "Nothing But Death Remains" av Edge of Sanity... Inte lyssnat på EoS på ett tag. Blev påmind förut när jag hörde Dan Swanös Moontower i ett klipp.

Riktig gammal skit.
Citera
2013-05-08, 19:17
Medlem
ToMegaTherions avatar
Mycket craft - terror propaganda för tillfället! Förträffligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in