Citat:
Ursprungligen postat av kaoriblast
Flaggelant - Monuments
En av 2010 års absolut bästa släpp.
Tycker inte den är en av 2010's bästa släpp personligen, men är väl smaksak

.
Men jag tycker monuments är en bra skiva i alla fall.
När jag upptäckte detta band förut så vill jag minnas att jag genast blev ganska fascinerad av deras bandnamn. Fan att jag inte kom på det först