Man hade ju lyckats missa "Dark Thrones and Black Flags" men nu har jag iaf lyssnat en del. Jag måste ju säga att jag tyckte det var jävligt bra. Fast jag tycker ju allt Darkthrone gör är bra, så hade inte förväntat mig nåt annat.
NP: The winds they call the dungeon shaker
__________________
Senast redigerad av alprazolam_ 2009-09-04 kl. 11:22.
Dissections platta Reinkaos, säga vad man vill om Jon Nödtveidt's handlingar och värderingar, men han var förbannat duktig på det han gjorde och han till skillnad från många andra stog för sin sak.