Har gått och blivit gammal gruffig elitist på senare dagar. Det är väl en oundviklig fas för de flesta i den här svängen, men jag ska inte klaga. Det är mest Hellhammer, Celtic Frost, Morbid, gamla Mayhem, Darkthrone, Craft och dylikt som snurrar. Men vad fan, nu regnar det ute vilket alltid gör mig lyckligare än Kikki Danielsson när en lastbil från en varmkorvsgrossist vält, så jag sätter lite atmosfär på det med Negura Bunget. Stämningsfull, kuslig och experimentell black metal från självaste Transylvanien. "Om" är en tidlös skiva.
Frank, nu får du fan ta och såga min nya låt här. Jag står för samtliga element, säg vad som suger och vad som inte gör det.
http://www.mediafire.com/?4tmcfqcc1q0774s