Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Aura noir - Black thrash attack
Snuskigt bra skiva! När det gäller black thrash så finns det inga som slår Aura noir...
Ååh, klassiker. Synd man sålde iväg alla sina gamla skivor för några år sedan. Tycker dock att Swordmaster och Nocturnal Breed lirar i samma liga som Aura Noir vad gäller black thrash.
http://www.youtube.com/watch?v=I2bINMmyd7U
http://www.youtube.com/watch?v=vek7jHydl5o
edit: Oj, jag glömde nästan säga vad jag lyssnar på:
Abigor - Eye to eye at Armageddon från Verwüstung (Invoke the Dark Age).. Classic!
edit2: Smakprov finns här, rekommenderar alla som inte hört Abigor att lyssna igenom den här låten då det är ett stycke musikhistoria i min mening. Dock textmässigt, not so much..
http://www.youtube.com/watch?v=AheV1vFeGZ4
edit3: Oj, märkte att Abigor var nämnt på samma sida. Trodde jag fick er att fälla en tår till minne av denna kulturskatt till band.