Citat:
Ursprungligen postat av lamehater
Har en kväll med Dark Tranquillity. Alldeles nyss var det The Gallery jag lyssnade på, nu är det Character. Underbara plattor båda två.
DT är mitt favvoband ^^ Genier, de e va dom e....genier...
Blev sugen på The Mind's I....
*byter Edge Of Sanitys "Purgatory Afterglow" till "The Mind's I" i musikspelaren*
*suckar nöjt*