2010-01-13, 18:37
  #2809
Medlem
Pescis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sp3tt

Gorguts - Faceless Ones
Sjukt bra låt! När man lyssnar på Obscura och tror att det inte kan bli galnare kommer den och motbevisar en.

Citat:
Ursprungligen postat av ferguson
ett riktigt mästerverk

Obituary - Cause of death

http://open.spotify.com/album/79fVRZLnIqS3FytTLfTBT4
Tror det är få som fattar hur bra Obituary egentligen är. Finns ingen vokalist som John Tardy.
NP: Obituary - Internal Bleeding

Adversarius: Tack för tipset om Neo Inferno 262, riktigt bra! Fastnade speciellt för låten Neuronal Revolution.
Citera
2010-01-13, 19:04
  #2810
Medlem
Infernuss avatar
Dying Fetus - The Weak Shall Be Crushed
Citera
2010-01-13, 19:14
  #2811
Medlem
Fick ett ryck och grävde fram lite gamla Earache skivor:
NP - Carcass "Exhume to consume"


Citat:
Ursprungligen postat av Pesci
Tror det är få som fattar hur bra Obituary egentligen är. Finns ingen vokalist som John Tardy.

Obituary är fantastiska. Min första tatuering var faktiskt Obituary logotypen.
Citera
2010-01-13, 19:24
  #2812
Medlem
liasors avatar
Ofryskje - Skodden Jagar Tett & Graa

uber-kvlt och jävligt catchy detta riktigt bra när man vänjer sig vid kassetkvaliten

http://www.youtube.com/watch?v=o9xPE2VeiV8
Citera
2010-01-13, 20:00
  #2813
Medlem
VampireLestats avatar
Cursed 13 - Mynningsflamma

Fy helvete vad tungt! Måste vara bland det bästa jag hört på ett tag. Rekommenderar er alla att kolla in splitten "Tearing The World Asunder / Svartsejd" från Cursed 13 och Domgård.
Citera
2010-01-13, 21:09
  #2814
Medlem
Behemoth - Of fire and the void

Citera
2010-01-13, 21:30
  #2815
Medlem
MixPixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VampireLestat
Cursed 13 - Mynningsflamma

Fy helvete vad tungt! Måste vara bland det bästa jag hört på ett tag. Rekommenderar er alla att kolla in splitten "Tearing The World Asunder / Svartsejd" från Cursed 13 och Domgård.
Ja, ohederligt brutala, dom har helt klart den rätta glöden.

NP:Cursed 13 -I Love Cyanide
Citera
2010-01-13, 22:07
  #2816
Medlem
Irmschers avatar
Armagedda - Döpt i oheligt vatten
Citera
2010-01-13, 22:16
  #2817
Medlem
Infernuss avatar
Satyricon - Black Crow On A Tombstone
Citera
2010-01-13, 22:59
  #2818
Medlem
Adversariuss avatar
Emperor - Thorns On My Grave

En av de bästa låttexter som skrivits.
Citera
2010-01-13, 23:54
  #2819
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pesci
Tror det är få som fattar hur bra Obituary egentligen är. Finns ingen vokalist som John Tardy.
NP: Obituary - Internal Bleeding
Obituary, Autopsy och Death. Det e mina 3 absoluta deathmetal band. Punkt slut!

Nerthus - The crowneds reunion
Citera
2010-01-14, 12:50
  #2820
Medlem
BlackMetals avatar
NP: Forgotten Tomb - Springtime Depression
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in