Citat:
Ursprungligen postat av VampireLestat
Ond Spiritism är verkligen en av skivorna som får till den där genuint onda känslan i sin musik, väldigt bra är det!
Paysage d'Hiver - Welt Aus Eis
Man ser, hör och känner verkligen den kalla snöstormen och hur den skoningslöst krossar alla som försöker trotsa den. Magiskt.
nice! älskar paysage d'hiver, har snöat in på dom ett tag nu.
lyssna gärna på låten
Schnee och säg vad som tycks, jag tycker det är en otrolig känsla av karg vinterlandskap i låten. finns på en split med
Vinterriket som också skapar jävligt bra musik, han kanske känns enformig men det krävs att man lyssnar ett tag så förstår man vilken otrolig känsla det är i musiken.