2010-01-14, 13:58
Medlem
R.Stotzkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infernus
Det spelar ingen roll enligt mig, låten är fortfarande skitkass...

1349 - I Am Abomination
Är du inte riktigt klok människa, "Blessed Curse" var ju 2009 års bästa låt alla kategorier!
Citera
2010-01-14, 16:08
Medlem
The Meatballs avatar
Infester - Braded into Palsy

Såhär gillar jag min döds, rå och skitig
Citera
2010-01-14, 17:22
Medlem
Infernuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Stotzky
Är du inte riktigt klok människa, "Blessed Curse" var ju 2009 års bästa låt alla kategorier!

Nej, jag tycker den är kass för det är något rikspucko som bara pratar igenom hela låten...Men det är bara vad jag tycker....

Watain - The Limb Crucifks
Citera
2010-01-14, 17:37
Medlem
sp3tts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infernus
Nej, jag tycker den är kass för det är något rikspucko som bara pratar igenom hela låten...Men det är bara vad jag tycker....

Watain - The Limb Crucifks
Poängen är att kasta skit på kristendomen, så valet av talare är högst adekvat. Fast personligen har jag nog kommit att föredra Anti-Flesh Nimbus från Maranatha. Ariochs sång är väldigt passande och mäktig på den. Att Salvation är en bättre platta är det dock inget tvivel om. Den känns mycket mer utarbetad och fulländad, Maranatha är ojämnare.

Summoning - Saruman. Den som inte gillar Summoning får stryk. Måste ta och kolla upp de där Summoning-liknande banden som ni nämnde längre bak i tråden. Verkar som att det står still med deras nya album va?
Citera
2010-01-14, 17:39
Medlem
MixPixs avatar
Fin fin favorit..NP: Throne of Katarsis -Det Iskalde Morket

Sen ska här spelas: -Summoning The Horns
....för att Throne of Katarsis helt enkelt är bäst!
Citera
2010-01-14, 17:55
Medlem
alprazolam_s avatar
Flames of hell - Evil
Isländsk deathmetal. Skitigt ljud, asbra riff (ett riff nästan hela låten), bra sång (IVAAAAAAAAL). Riktigt kultig låt.
http://www.youtube.com/watch?v=UbyCJ0BLhz0

@Vampyren - Cursed 13 splitten som du tipsade om var jättebra. Dina tips kan man alltid lita på, du och jag verkar ha riktigt lika smak faktiskt.
Senast redigerad av alprazolam_ 2010-01-14 kl. 17:58.
Citera
2010-01-14, 18:40
Medlem
Infernuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sp3tt
Poängen är att kasta skit på kristendomen, så valet av talare är högst adekvat. Fast personligen har jag nog kommit att föredra Anti-Flesh Nimbus från Maranatha. Ariochs sång är väldigt passande och mäktig på den. Att Salvation är en bättre platta är det dock inget tvivel om. Den känns mycket mer utarbetad och fulländad, Maranatha är ojämnare.

Summoning - Saruman. Den som inte gillar Summoning får stryk. Måste ta och kolla upp de där Summoning-liknande banden som ni nämnde längre bak i tråden. Verkar som att det står still med deras nya album va?

Ja, må så vara men jag tycket låten är kass det pratas genom hela låten...Tråkig som fan....Men resten av skivan är helt ok...

Mayhem - Pagan Fears
Senast redigerad av Infernus 2010-01-14 kl. 18:44.
Citera
2010-01-14, 19:14
Medlem
Ballfagers avatar
Bone Awl "Up to Something"
Citera
2010-01-14, 20:44
Medlem
Infernuss avatar
Marduk - Blutrache
Citera
2010-01-14, 20:46
Medlem
R.Stotzkys avatar
Är det någon som kan tipsa om band typ Ofermod och liknande, alltså med djupt ockulta texter? Det kan vara death eller black eller i princip vad som helst.

NP: Ofermod - Pralayic Withdrawal
Citera
2010-01-14, 20:52
Medlem
sp3tts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Stotzky
Är det någon som kan tipsa om band typ Ofermod och liknande, alltså med djupt ockulta texter? Det kan vara death eller black eller i princip vad som helst.

NP: Ofermod - Pralayic Withdrawal
Ondskapt kanske? Deathspell Omega och Funeral Mist har du redan hört... kolla upp banden som ligger på NoEvDia? Fast jag är rätt säker på att du känner till dem också.

1349 - Always Aeon
Citera
2010-01-14, 21:03
Medlem
R.Stotzkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sp3tt
Ondskapt kanske? Deathspell Omega och Funeral Mist har du redan hört... kolla upp banden som ligger på NoEvDia? Fast jag är rätt säker på att du känner till dem också.

1349 - Always Aeon
Ondskapt har jag allt med, likaså Deathspell Omega och Funeral Mist, och de flesta NoEvDia-band har jag kollat upp, men det kanske är dags att ta en titt till på deras hemsida och se vad jag missat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in