2009-10-22, 22:59
  #1609
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wantedman
Dissection är väl det enda Black-metal bandet jag lyssnar på någon som har förslag på liknande band föresten?


Sacramentum ("Far Away From The Sun" skivan)
Citera
2009-10-22, 23:04
  #1610
Medlem
PurpleAs avatar
Dawn - Slaughtersun
Citera
2009-10-23, 00:40
  #1611
Medlem
Demitris avatar
Marduk - Baptim By Fire
Citera
2009-10-23, 12:24
  #1612
Medlem
Pyromenens avatar
Vomitory - March into Oblivion
Citera
2009-10-23, 16:38
  #1613
Medlem
Goatmoon - Ghostforest part 1

Intressant lyssning, rekomenderas.
Citera
2009-10-23, 16:50
  #1614
Medlem
Byfånes avatar
Kör på första dödsmetal skivan jag fick och ägde av morbror Entombed - Clandestine blott 8år var jag, minns att jag tyckte den var lite för hård medans morbor insisterade att det är deras bästa platta! aah those where the days!

NP Entombed - Living dead

Nu är det så jävla mkt marduk afton med bärs!!

NP Marduk - Still fucking dead "live"
__________________
Senast redigerad av Byfåne 2009-10-23 kl. 17:11.
Citera
2009-10-23, 17:10
  #1615
Medlem
liasors avatar
NP: Nocternity - Onyx

http://www.youtube.com/watch?v=vpFd_vE1vFs

Helt jävla fantastisk låt..
Citera
2009-10-23, 17:12
  #1616
Medlem
Irmschers avatar
Gorgoroth - Drommer om Død
Citera
2009-10-23, 18:27
  #1617
Medlem
Enslaved - Hordanes Land
Citera
2009-10-23, 22:43
  #1618
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Den e awesome!!! En av mina absoluta favoritskivor, och bland de bättre darkthrone gjort! Bara bra riff hela skivan igenom. Här märker man vilken jävla batterist fenriz är! Och upp till 8 riff i vissa låtar! Gaaaah...

NP: Judas Iscariot - Thy dying light


Trodde inte det var någon här som uppskattade "Thy Dying Light" med J.I. Den brukar så ofta vara listad som det sämsta dom gjort. Jag tycker absolut tvärtom.
Helt mästerlig platta.
För tillfället:
Arghoslent - The rape of a slave

och ja, detta är dödsmetal, med..tugg, kan man säga så?
Dödstunggung .
Jävla bra blackened death skulle jag personligen säga.
KOLLA UPP!.
Citera
2009-10-23, 22:44
  #1619
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byfåne
Kör på första dödsmetal skivan jag fick och ägde av morbror Entombed - Clandestine blott 8år var jag, minns att jag tyckte den var lite för hård medans morbor insisterade att det är deras bästa platta! aah those where the days!

NP Entombed - Living dead

Nu är det så jävla mkt marduk afton med bärs!!

NP Marduk - Still fucking dead "live"


Haha vilket jävla härligt minne. Minns också att jag tyckte den var lite FÖR hård. Men idag tycker jag dock annorlunda, men anser inte att det är deras bästa platta. Tycker "Left hand Path" är snäppet vassare. Lika så "To ride, shoot straight and speak the truth".
Citera
2009-10-23, 23:28
  #1620
Medlem
Demitris avatar
Behemoth - Chant for Ezkaton 200 E.V. samt Libertheme
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in