Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Den e awesome!!! En av mina absoluta favoritskivor, och bland de bättre darkthrone gjort! Bara bra riff hela skivan igenom. Här märker man vilken jävla batterist fenriz är! Och upp till 8 riff i vissa låtar! Gaaaah...
NP: Judas Iscariot - Thy dying light
Trodde inte det var någon här som uppskattade "Thy Dying Light" med J.I. Den brukar så ofta vara listad som det sämsta dom gjort. Jag tycker absolut tvärtom.
Helt mästerlig platta.
För tillfället:
Arghoslent - The rape of a slave
och ja, detta är dödsmetal, med..tugg, kan man säga så?
Dödstunggung

.
Jävla bra blackened death skulle jag personligen säga.
KOLLA UPP!.