Jag lyssnar faktiskt på Einherjer såhär på tolvslaget.
Eftersom det inte e varken döds eller black så drar jag på Von - Satanic blood (låten) efter detta. Gott nytt år!
Jag måste tipsa er alla om en låt som jag lyssnat på 20ggr i sträck nu! Istapp - I väntan på den absoluta nollpunkten
Det vart ju kraftigt garvböl första gången man hörde refrängen!
Den sitter fast i hjärnan förgott nu känns det som.
I väntan påååå...