2009-12-31, 16:43
  #2581
Medlem
Woods of Infinity - Pappa Satan

Jävligt skön och "hit"-ig låt
Citera
2009-12-31, 16:45
  #2582
Medlem
Frozhts avatar
Tsjuder - Kill for Satan

Underbar platta.
Citera
2010-01-01, 00:04
  #2583
Medlem
alprazolam_s avatar
Jag lyssnar faktiskt på Einherjer såhär på tolvslaget.
Eftersom det inte e varken döds eller black så drar jag på Von - Satanic blood (låten) efter detta. Gott nytt år!
Citera
2010-01-01, 02:33
  #2584
Medlem
VampireLestats avatar
Startar 2010 med följande;

Blut aus Nord - Odinist

Gott nytt år på er alla, och må det nya året i framtiden kännetecknas utav en hel bunt bra black och death metal skivor!
Citera
2010-01-01, 02:45
  #2585
Medlem
liasors avatar
själv börjar jag 2010 med Horna - Musta Kaipuu!! bra skit!
__________________
Senast redigerad av liasor 2010-01-01 kl. 02:49.
Citera
2010-01-01, 02:58
  #2586
Medlem
MixPixs avatar
Jag lyssnade på Burzum -Dunkelheit vid tolvslaget. Har stängt av CD och förstärkare....

God Natt
&
God Fortsättning
2010
Citera
2010-01-01, 10:33
  #2587
Medlem
MixPixs avatar
Trelldom -Bortkomne Svar

God nyårsmorgon på er!

Trelldom's unika stämning tillsammans med Gaahl's ångestfyllda röst river så härligt i själen.
Citera
2010-01-01, 10:53
  #2588
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liasor
själv börjar jag 2010 med Horna - Musta Kaipuu!! bra skit!
Riktigt bra!
Jag sitter och tittar på mythbusters, och lyssnar på Mercyful fate - Dead again i reklampauserna. Riktigt tung platta!
Citera
2010-01-01, 16:40
  #2589
Medlem
Drudkh - False Dawn

Rycker med en fran sekund 1 nar gurorna kommer in.
Citera
2010-01-01, 19:31
  #2590
Medlem
Kände för lite riktigt gammalt skit nu! Tidig svensk döds/black.
Blir fan inte mycket bättre.

Obscurity - Graves of fuckin' rebirth!
Citera
2010-01-01, 21:11
  #2591
Medlem
alprazolam_s avatar
Jag måste tipsa er alla om en låt som jag lyssnat på 20ggr i sträck nu!
Istapp - I väntan på den absoluta nollpunkten
Det vart ju kraftigt garvböl första gången man hörde refrängen!

Den sitter fast i hjärnan förgott nu känns det som.
I väntan påååå...

http://www.youtube.com/watch?v=AUdfBoDUe7o
Lyssna eller dö!
Citera
2010-01-01, 21:14
  #2592
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Jag måste tipsa er alla om en låt som jag lyssnat på 20ggr i sträck nu!
Lyssna eller dö!

Woods of Infinity - Pappa Satan

http://www.youtube.com/watch?v=1qR8OvBoM00
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in