Visst har Satyricon några öronorgasm album, men jag tycker deras nyare material är extremt förutsägbart, slött, och helt enkelt tråkigt (mindre bra)..
Känns ändå inte riktigt som dom sålt ut, dom har helt enkelt bytt stil...
Just de, NP: Disiplin - Milita
EDIT: Kände mig tvungen o lyssna igenom Dark medieval times igen, känns som att det blir bättre för varje gång man lyssnar!