2010-01-02, 10:38
  #2593
Medlem
Försöksdjurs avatar
Ihsahn - Undercurrent
Citera
2010-01-02, 12:51
  #2594
Medlem
Death - Scavenger of Human Sorrow
Citera
2010-01-02, 16:51
  #2595
Medlem
The Meatballs avatar
Deströyer 666 - I am the wargod

Är det någon mer än mig som anser att Phoenix Rising är deras bästa skiva?
Citera
2010-01-02, 17:24
  #2596
Medlem
sp3tts avatar
Drudkh - Microcosmos

Jävlar, nu klickade det till. Har lyssnat på Blood in our Wells och Autumn Aurora sen tidigare men de fastande inte riktigt så mycket som man hade kunnat förvänta sig med all hype här. Men nu, med Microcosmos, oj.
Citera
2010-01-02, 18:32
  #2597
Medlem
MixPixs avatar
Throne of Katarsis -Nattaander

...får aldrig nog av den skivan, trycker in repeat knappen
Citera
2010-01-02, 22:14
  #2598
Medlem
alprazolam_s avatar
Jag lyssnar på tyska Pest - Wastland (låt)
Kan det vara något för dig, MixPix? Du som gillar deppig och melankolisk BM.

http://www.youtube.com/watch?v=keueB_b_tS4
Citera
2010-01-02, 22:40
  #2599
Medlem
savoxovass avatar
Lite gammal Amon Amarth från tiden innan de slog igenom. Lyriken och musiken var något hårdare och skoningslösare på den tiden. Kul att de gjorde en nyrelease av plattan the crusher där den här låten är min favorit.

Amon Amarth-Bastards of a lying breed
http://www.youtube.com/watch?v=lPjOeU5hpTQ

Citat:
Bastards of a lying breed
You've ruled us for too long
Truth to you are lies to me
And your right is so wrong

Satan vad bra de är. Lite synd att de tonat ner sig lite lyriskt och blivit för mycket av ett konceptband. Fortfarande riktigt bra, men.....
Citera
2010-01-02, 22:48
  #2600
Bannlyst
Dissection - Thorns Of Crimson Death
Citera
2010-01-02, 23:17
  #2601
Medlem
MixPixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Jag lyssnar på tyska Pest - Wastland (låt)
Kan det vara något för dig, MixPix? Du som gillar deppig och melankolisk BM.

http://www.youtube.com/watch?v=keueB_b_tS4

Inte alls så tokiga, lägger in dom i blacklistan ,tack
Citera
2010-01-03, 14:32
  #2602
Medlem
liasors avatar
Mayhem - Deathcrush (album)
blir aldrig gammalt för min del!
Citera
2010-01-03, 14:39
  #2603
Medlem
Seriously.s avatar
Lirar just nu Mayhem's live album "Mediolanum Capta Est"
Vad tycker ni om den?
Dom få BM-fans jag känner IRL anser att den "inte är Mayhem" och att det bara är skräp.

Själv anser jag att den är jävligt skön, särskilt From The Dark Past med både Maniac & Attila, så jävla aggressiv!

Även Symbols of Bloodswords är bra.
Citera
2010-01-03, 17:14
  #2604
Medlem
enghells avatar
Wormlust - Surge - About the Death of God
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in