2009-12-30, 18:45
  #2569
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MixPix
Har fått hem Throne of Katarsis, An Eternal Dark Horizon i dag.

Jag har spelat den på repeat hela förmiddagen. Viken skön stämning

NP: Symbols Of Winter
Throne of katarsis är suveräna!

Kreator - Endless pain
Yeah! Jag sitter och bangar som ett flåsande fetto bakom datorn!
Mina damer och herrar, jag väger nu 111kg.
Citera
2009-12-30, 18:47
  #2570
Medlem
b0gfettos avatar
Mithotyn - King of a Distant Forest.
Mmm *stÅnd*

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=nLp-tZacjk8

Kasst ljud där dock.
Citera
2009-12-30, 18:57
  #2571
Medlem
Ragnarok - Pagan Land
Citera
2009-12-30, 19:26
  #2572
Medlem
MixPixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Throne of katarsis är suveräna!

Kreator - Endless pain
Yeah! Jag sitter och bangar som ett flåsande fetto bakom datorn!
Mina damer och herrar, jag väger nu 111kg.
Throne of katarsis -Funeral Moonlight Åhh.... så tungt och demoniskt

Du väger nästan dubbelt så mycket som jag gör, 56kg. Det är nästan så att jag seglar iväg när det blåser som värst på hösten.
Citera
2009-12-30, 22:35
  #2573
Medlem
Lyssnat mycket på Death och Morbid Angel nu på senare tid
Citera
2009-12-30, 23:03
  #2574
Medlem
alprazolam_s avatar
Amon amarth - The avenger
Har nyligen öppnat ögonen för detta band. Undrar varför man inte kommit att gilla detta tidigare? Dom e ju riktigt bra! Ny ska här tankas hem lite diverse Mithotyn, som b0gfetto här ovan hade den goda smaken att nämna...
Citera
2009-12-30, 23:13
  #2575
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Mithotyn - King of a Distant Forest.
Mmm *stÅnd*

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=nLp-tZacjk8

Kasst ljud där dock.

Oj Mithotyn var längesedan man hörde, väldigt bra! Hail me och We March bör kollas upp.
Citera
2009-12-30, 23:15
  #2576
Medlem
Krohm - A World Through Dead Eyes

bra skit!
Citera
2009-12-30, 23:42
  #2577
Medlem
MixPixs avatar
Throne of Katarsis -Under Guds Hud

Vid alla O-hederliga!
Hela skivan är ju ett komplett Mästerverk!!
Citera
2009-12-31, 00:04
  #2578
Medlem
VampireLestats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MixPix
Throne of Katarsis -Under Guds Hud

Vid alla O-hederliga!
Hela skivan är ju ett komplett Mästerverk!!

Nej nu måste jag också kolla in det här, återkommer senare med rapport.

NP : Mitochondrion - Wraithlike

Vansinnigt bra black/death från Kanada, kolla in så fort som möjligt hela högen!

http://www.youtube.com/watch?v=uRj1RJuymBA
Citera
2009-12-31, 02:40
  #2579
Medlem
BrainDisorders avatar
Armagedda - Döpt I Oheligt Vatten

Oh, "gammal" klassiker. Riktigt annorlunda på ett sätt, men förbannat bra.

Regn av aska föll mot jorden
Harmonins alla färger såg jag för sista gång
För skapad äro jag af honom jag afskyr
Lefva gör jag för honom som förslavar.
Citera
2009-12-31, 11:51
  #2580
Medlem
alprazolam_s avatar
Mithotyn - Sign of the ravens
Härlig melodiös vikingadöds!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in