Citat:
Ursprungligen postat av MixPix
Har fått hem
Throne of Katarsis, An Eternal Dark Horizon i dag.
Jag har spelat den på repeat hela förmiddagen. Viken skön stämning
NP:
Symbols Of Winter
Throne of katarsis är suveräna!
Kreator - Endless pain
Yeah! Jag sitter och bangar som ett flåsande fetto bakom datorn!
Mina damer och herrar, jag väger nu 111kg.