Citat:
Ursprungligen postat av Nahu
Några sekunder som ger mig gåshud och bara får mig att vilja slå sönder allt är
3:47 och framåt i Anaal Nathrakh - Satanarchist, versionen från In The Constellation Of The Black Widow. Obeskrivbara känslor som dyker upp när jag hör V.I.T.R.I.O.L's vrål just där.
Hela låten är ju galet bra men jag skulle nog säga att delen vid 2.14 är det bästa i låten.
Jävligt nöjd att jag hittat till den här tråden, hittar dagligen musik som faller mig i smaken. Anaal Nathrakh är ett exempel på ett band som jag börjat lyssna på tack vare alla personer i tråden med eminent musiksmak.