Citat:
Ursprungligen postat av Skyttegrav
900 Lyrica mg i magen och en kopp kaffe avnjuts till tonerna av Deicide - Once Upon The Cross Plattan. Riktig elak skiva, sen är det alltid lite nostalgi att lyssna på den plattan för mig för det var den första dödsmetal plattan jag köpte för 10 år sen när jag var en liten pojkvasker.
Fan ta dig. Nu blev jag också grymt sugen på en näve Lyrica, det finns fan inget bättre att sitta hemma och mysa på

förvisso är jag glad att jag lade av med skiten, men ibland blir saknaden nästan outhärdlig. Må vara att livssituationen överlag är avsevärt bättre nu när knarket är lagt på hyllan, men å andra sidan har man ju bara blivit en i raden av alla grådaskiga svennar som sitter på kontoret med ansiktet begravt i händerna och räknar minuterna till fredagen så man kan supa ögonen i kors igen. Suck.
Drog igenom Old Mornings Dawn igår för andra gången i ett par bättre hörlurar medan jag avslutade första Sagan om Ringen-boken, och visst fan är det en riktigt bra skiva som bara lär växa mer och mer. Jag tänker dock inte ha för bråttom med den, fortfarande väntar jag på en kvalitetsrip som gör ljudbilden rättvisa.