2013-05-22, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Bra musiker och bra musik har ett mycket löst samband. Speciell dödsmetall blir fan sämre ju "bättre" musiker som spelar den.

NP: Blodulv - II

En folkölsburk är en bättre musiker men Meshuggah gör fan inte bättre musik.

Just min mening.

NP; Morbosidad - Cojete a Dios por el Culo
Citera
2013-05-22, 15:29
Medlem
Svartfell - Morbid Carnage
Citera
2013-05-22, 18:24
Medlem
kvertys avatar
Spisar lite Craft med fördragna gardiner och en kopp java, svart som själen.

np: World of Plague
Citera
2013-05-22, 20:13
Medlem
Kalla bärs och solen skiner..
np: Morbid Angel - Rapture

the drums,the drums..
Citera
2013-05-22, 20:15
Medlem
Blacklight6s avatar
Avverkat nya Blood Red Throne's nya platta (självtitlad) och Marduk's Serpent Sermon
Citera
2013-05-22, 21:06
Medlem
kvertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yxan
Kalla bärs och solen skiner..
np: Morbid Angel - Rapture

the drums,the drums..

Yeeaaaahh!

Nu jävlar blir det förhistorisk biblisk kaos: λόγος - CD rippen som en vänlig själ ville dela med sig av. En kaffe på det skulle sitta.

Consumate Spellbound Synapses
Citera
2013-05-23, 01:07
Medlem
Pentagrammatons avatar
Någon som har koll på varför förbokningen av Watains kommande singel+merch avbröts och Sverigedatumet för släppet kommer senare än andra länder?

NP: Watain - Malfeitor
Citera
2013-05-23, 11:29
Medlem
ToMegaTherions avatar
Faust - Krautrock
Typ alla i den här tråden verkar ju gilla Swans, men Faust var 15 år tidigare och precis lika bra!
Citera
2013-05-23, 11:38
Bannlyst
900 Lyrica mg i magen och en kopp riktigt starkt kaffe avnjuts med att lyssna till tonerna av Deicide - Once Upon The Cross Plattan. Riktig elak skiva, sen är det alltid lite nostalgi att lyssna på den plattan för mig för det var den första dödsmetal plattan jag köpte för 10 år sen när jag var en liten pojkvasker.
Senast redigerad av Skyttegrav 2013-05-23 kl. 12:02.
Citera
2013-05-23, 11:54
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyttegrav
900 Lyrica mg i magen och en kopp kaffe avnjuts till tonerna av Deicide - Once Upon The Cross Plattan. Riktig elak skiva, sen är det alltid lite nostalgi att lyssna på den plattan för mig för det var den första dödsmetal plattan jag köpte för 10 år sen när jag var en liten pojkvasker.
Fan ta dig. Nu blev jag också grymt sugen på en näve Lyrica, det finns fan inget bättre att sitta hemma och mysa på förvisso är jag glad att jag lade av med skiten, men ibland blir saknaden nästan outhärdlig. Må vara att livssituationen överlag är avsevärt bättre nu när knarket är lagt på hyllan, men å andra sidan har man ju bara blivit en i raden av alla grådaskiga svennar som sitter på kontoret med ansiktet begravt i händerna och räknar minuterna till fredagen så man kan supa ögonen i kors igen. Suck.

Drog igenom Old Mornings Dawn igår för andra gången i ett par bättre hörlurar medan jag avslutade första Sagan om Ringen-boken, och visst fan är det en riktigt bra skiva som bara lär växa mer och mer. Jag tänker dock inte ha för bråttom med den, fortfarande väntar jag på en kvalitetsrip som gör ljudbilden rättvisa.
Senast redigerad av Adversarius 2013-05-23 kl. 12:00.
Citera
2013-05-23, 12:35
Medlem
skogslukts avatar
Alla som vill gå på steroider och lyfta jättetunga saker iklädda 50kg nitar. Samt hänga i katakomber på natten med rånarluva på sig kollar hit. Burialkult har släppt en äcklig skapelse som kallas Call From Beyond the Grave och jag undrar varför jag alltid vill lyssna på så våldsam musik när sommaren börjar nalkas.

NP: Burialkult - Eternal Satan
Citera
2013-05-23, 12:58
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogslukt
Alla som vill gå på steroider och lyfta jättetunga saker iklädda 50kg nitar. Samt hänga i katakomber på natten med rånarluva på sig kollar hit. Burialkult har släppt en äcklig skapelse som kallas Call From Beyond the Grave och jag undrar varför jag alltid vill lyssna på så våldsam musik när sommaren börjar nalkas.

NP: Burialkult - Eternal Satan
Se på fan du, det där var ju en ypperlig samling sommar-och-sol-hits det ska jag absolut kolla in närmare vid hemkomsten. Underbar ljudbild.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in