2013-05-23, 13:35
Medlem
UnholyGraves avatar
Har i dagarna lyssnat på Acherontas och Aosoth, mycket pra grappar.

Kombinera det här med osedvanligt mycket svinande och paranoia för maximal effekt.
Citera
2013-05-23, 15:16
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogslukt
Alla som vill gå på steroider och lyfta jättetunga saker iklädda 50kg nitar. Samt hänga i katakomber på natten med rånarluva på sig kollar hit. Burialkult har släppt en äcklig skapelse som kallas Call From Beyond the Grave och jag undrar varför jag alltid vill lyssna på så våldsam musik när sommaren börjar nalkas.

NP: Burialkult - Eternal Satan

Vilken jävla sound! Vilket jävla omslag! Ser fram emot ännu en liksnaskande sommar
Citera
2013-05-23, 15:18
Medlem
UnholyGraves avatar
Handuppräckning och givakt mannar! Vilka skall undvika den hiskeliga tillställningen Muskelrock?
Citera
2013-05-23, 15:45
Medlem
blackmetalboyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnholyGrave
Handuppräckning och givakt mannar! Vilka skall undvika den hiskeliga tillställningen Muskelrock?

Jag hade tänkt att åka men har ej några biljetter än. Var där för två år sedan, då var det trevligt folk och mycket droger. Ser ingen anledning till varför det ska vara sämre i år. Det är väl fortfarande hemlig lineup men det kommer säkert inga black metal band dit.
Citera
2013-05-23, 16:15
Medlem
Citat:

Jag undviker skiten, tänker inte betala för en biljett om jag inte vet vilka som spelar.
Citera
2013-05-23, 16:19
Medlem
UnholyGraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morboso
Jag undviker skiten, tänker inte betala för en biljett om jag inte vet vilka som spelar.

Bra, duktig!
Citera
2013-05-23, 18:18
Medlem
Adversariuss avatar
I handen: en iskall Hoegaarden
I knät: Sagan om de Två Tornen
I öronen: Summoning - Oath Bound

Jag rebellerar mot svennenormen. Jag börjar supa reda på torsdagen. Vad annat kan man göra?
Citera
2013-05-23, 18:58
Medlem
Ute i solskenet med en riktigt isig rom o cola. En tjock feting grönt i andra näven, jag har absolut inget att klaga på just nu.

Np: Deicide - The Stench Of Redemption

Gillar hur gittaristutbytet färgar soundet på denna platta
Citera
2013-05-23, 19:07
Medlem
Tänkte åka till Stockholm i ca en vecka någon gång i augusti, är det någon som vet om det är några värda spelningar bokade redan nu? Stockholm+omnejd. Har ingen koll på vad som händer på spelningsfronten i Sverige.

NP; Acid Witch - Witchtanic Hellucinations
Citera
2013-05-23, 20:39
Medlem
Tristramns avatar
Citat:
Man ä väl ingen poser heller.
Citera
2013-05-23, 21:07
Medlem
von_Ss avatar
Men du som tipsade om Burialkult, jag tackar ödmjukast! Den här skiten är enastående.
Citera
2013-05-23, 22:02
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Men du som tipsade om Burialkult, jag tackar ödmjukast! Den här skiten är enastående.
Jag håller med, men jag höll fan på att slå sönder bildskärmen när jag upptäckte att det givetvis endast fanns en 128 kbit/s-rip att tillgå. Varför i helvete är det alltid så med nya skivor??? När vi får promoexemplar att recensera är de alltid av bra kvalité, är det inte sådana folk brukar läcka? Vi ohederliga fildelare har det fan inte lätt numera.

NP: En av black metal-världens mest underskattade plattor - The Ruins of Beverast - Rain Upon The Impure
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in