Citat:
Ursprungligen postat av Shalashaska
Satan i gatan!
Jag lyssnar på Nargaroths senaste.
Första låtens gitarrmelodi får mig att le....
http://www.youtube.com/watch?v=hlSG6GUbsuU
Edit: Trummorna får också mig att le...

Kollade igenom lite gamla sidor i tråden och såg detta. Måste kommentera ju. HAHAHA Vad är detta för något? Kanske det roligaste jag hört i musikväg.
Håller med kommentaren nedan:
jeffreypfleck 8 månader sedan
I was considering suicide until I heard this song. Now I am very happy with life.