2013-04-01, 17:08
  #14461
Medlem
NaSteffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Ryktas ju om att KTRHSS ska splittras efter nästa släpp. Skulle varken bli förvånad eller upprörd, de har gjort så onämnbart mycket för musikhistorien redan så det vore bara nobelt att lägga av med flaggan i topp. De har ju trots allt hållit på i 19 år. Teitanblood har däremot många bra släpp framför sig än.

Ok. Jag är inte så inne i BM/DM-träsket, utan följer mest bara tråden. Ville bara jiddra lite
__________________
Senast redigerad av NaSteffe 2013-04-01 kl. 17:15.
Citera
2013-04-01, 18:00
  #14462
Medlem
von_Ss avatar
Botar helgens överdoser av allt med Katharsis. Allt annat än VVVVE för den har jag hört otroligt många gånger redan (den är bäst).
Citera
2013-04-01, 21:42
  #14463
Medlem
Facepalmx2s avatar
NP: Master's Hammer - The Jilemnice Occultist (My Captain)
Citera
2013-04-02, 11:23
  #14464
Medlem
monolithics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Men just nu spisas det dock uppföljaren:
Entombed - Left Hand Path (Revel in Flesh)
Och har ni ett ont ord om denna, så lämna tråden this instant!
Absolut inga onda ord om den plattan, en av de bästa! Däremot måste jag gå mot strömmen och säga att Clandestine är deras bästa släpp och bättre än LHP.
Citera
2013-04-02, 23:43
  #14465
Medlem
Tristramns avatar
Såg precis att Ash Borer och Fell Voices spelar i göötlaborg på lördag.
Är det någon som har sett dem live förut?

NP: Ash Borer - Oblivion's Spring
Citera
2013-04-03, 00:20
  #14466
Medlem
vargvids avatar
abominable purity blindfold surgery
http://www.youtube.com/watch?v=xeQN1hd7A6k
Citera
2013-04-03, 07:23
  #14467
Medlem
Frank Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tristramn
Såg precis att Ash Borer och Fell Voices spelar i göötlaborg på lördag.
Är det någon som har sett dem live förut?

NP: Ash Borer - Oblivion's Spring
Inte sett dom förut men ska se dom på fredag.
Citera
2013-04-03, 10:12
  #14468
Medlem
alprazolam_s avatar
Kommer inte ens ihåg när jag postade här senast...

Kör lite Annthennath - Bridges to Nothingness här och försöker vakna till liv med en mugg kaffe. Bra grejer faktiskt!
Citera
2013-04-03, 13:25
  #14469
Medlem
KillForSatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tristramn
Såg precis att Ash Borer och Fell Voices spelar i göötlaborg på lördag.
Är det någon som har sett dem live förut?

NP: Ash Borer - Oblivion's Spring
Vänsterband på ett vänsterställe? Nej tack! Synd på det eftersom deras musik är riktigt bra.
Citera
2013-04-03, 15:40
  #14470
Medlem
Tristramns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillForSatan
Vänsterband på ett vänsterställe? Nej tack! Synd på det eftersom deras musik är riktigt bra.
Ja, det är haken..

NP: Arckanum - Tungls Tjúgari
Citera
2013-04-03, 16:58
  #14471
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shalashaska
Satan i gatan!
Jag lyssnar på Nargaroths senaste.
Första låtens gitarrmelodi får mig att le....
http://www.youtube.com/watch?v=hlSG6GUbsuU

Edit: Trummorna får också mig att le...

Kollade igenom lite gamla sidor i tråden och såg detta. Måste kommentera ju. HAHAHA Vad är detta för något? Kanske det roligaste jag hört i musikväg.

Håller med kommentaren nedan:
jeffreypfleck 8 månader sedan
I was considering suicide until I heard this song. Now I am very happy with life.
__________________
Senast redigerad av von_S 2013-04-03 kl. 17:02.
Citera
2013-04-03, 17:05
  #14472
Medlem
kvertys avatar
Antediluviansk kaos, deras senaste verk Λόγος (Logos) går lös här. Lyssnat på tre låtar utan att märka av när den ena slutat, men jag gillart ändå, känns som man spolats ner i någon ärtsoppa från tiden då jorden var ett glödande klot.
__________________
Senast redigerad av kverty 2013-04-03 kl. 17:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in