2012-12-23, 15:04
  #13261
Medlem
kaoriblasts avatar
Vi må inte ha gått under i en stor explosion den 21a men försöker hålla uppe hoppet på att det är en lite långdragen undergång som vi ännu inte har känt av bara.

NP: DsO - Sola Fide I
Citera
2012-12-23, 16:35
  #13262
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=76SVVHu21xY
Citera
2012-12-23, 16:40
  #13263
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=tLfpz5_nBi4
Citera
2012-12-23, 16:44
  #13264
Medlem
MaryBells avatar
Cynic - "Focus"
Citera
2012-12-23, 16:47
  #13265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundkatt90
Den stora frågan är nu: VILKA I HELVETE HAR FÅTT SINA TRUMHINNOR FRÄLSTA AV VAMPIRE?!

De spelade ju i Linköping den 22 och i Köpenhamn den 21.
Någon måste ha sett, så berätta: hur var det?!

Själv firar man denna natt med lite doom som bara den, men det här hör fan hemma här och på få andra ställen!
Saturnalia Temples Dreaming Out of Death från demon och Sitra Ahra ruled solitary before creation, vilket jävla band... helt jävla fantastiska!
Såg dem igår på L'orient här i Linköping, hade aldrig hört dem förut men det var jävligt bra drag hela kvällen, inte minst när Vampire och Antichrist spelade. Var lite för upptagen med att överleva moshpiten för att lyssna helt noga.

Kanske till och med står ut med julafton om riffen ekar i huvudet tills morgondagen.

Amorphis - Sign from the North Side
__________________
Senast redigerad av Netzach 2012-12-23 kl. 16:57.
Citera
2012-12-23, 19:30
  #13266
Medlem
Sarcophaguss avatar
NP: Asphyx - We Doom You To Death

Första genomlyssningen av Deathhammer. Bra skit, måste jag säga! Asphyx har väl kanske aldrig varit något favoritband, men i stort sett alla deras släpp är åtminstone hyfsade och denna tillhör nog fan de bättre.
Citera
2012-12-23, 19:52
  #13267
Medlem
Vetuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Slänger ut en allmän påminnelse om att lyssna på Groza igen. Det är lätt att glömma hur bra den faktiskt är, och nu i mörka vintertider med lite värmande alkohol innanför skjortan gör den sig extra bra.

Tycker nog att Groza är Mgłas bästa giv, kan förvisso vara för att det är den som flödat mest hos mig. Den sparkar hursomhelst undan benen för mig på något vis.

Citat:
Ursprungligen postat av Mgła
Blazing a trail as shown, as told, over the exact same traces.
Crawling in circles with face in dirt and spirit skyhigh.

The destroyer of hope. King of rust and wreck.
Contract & detract.
Harbinger of havoc. Wreaker of rule.
Truth becomes lie and lie becomes truth.

OT-NP: Skrewdriver - Antisocial
Ni andra tramsar ju allt som ofta med Beatles och allt vad det heter.
Citera
2012-12-23, 21:14
  #13268
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=Uy4-JXKAizg
Citera
2012-12-23, 23:39
  #13269
Medlem
KillForSatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundkatt90
Den stora frågan är nu: VILKA I HELVETE HAR FÅTT SINA TRUMHINNOR FRÄLSTA AV VAMPIRE?!

De spelade ju i Linköping den 22 och i Köpenhamn den 21.
Någon måste ha sett, så berätta: hur var det?!

Själv firar man denna natt med lite doom som bara den, men det här hör fan hemma här och på få andra ställen!
Saturnalia Temples Dreaming Out of Death från demon och Sitra Ahra ruled solitary before creation, vilket jävla band... helt jävla fantastiska!
Det enda bandet som konstigt nog imponerade på mig var Vanhelgd. Dom lät mycket bättre live än på studiomaterialet. I övrigt var kvällen relativt ointressant.
Citera
2012-12-24, 21:05
  #13270
Medlem
Hundkatt90s avatar
Då man fortfarande skördar frukterna av att vara en hemmaboende student så firas denna kväll tillsammans med en sprillans ny kassettbandspelare som inte våldtar högtalare och innehållande band likt min gamla!

Så på listan över de blasfemiska analoga verk som skall spelas är följande:
Nawaharjan - Into The Void (pre-realesen ifrån Arosian Black Mass).
Huata - Atavist of Mann (Zangzwang Productions, om inte detta är en cool kassett så vet jag inte vad).
Katharsis - Fourth Reich samt Vampires demo.

Om inte detta är en bra kväll så vet jag inte vad!
Hoppas att ni alla har en på snudd lika bra kväll som min kommande!
Citera
2012-12-24, 22:48
  #13271
Medlem
kaoriblasts avatar
Varvar ner med en 18-årig liten Macallan och Obscure Anachronism - Gaze Beyond, jag har inte sett er lågpannor prata så mycket om bandet så det borde ni ändra på.
Citera
2012-12-24, 22:50
  #13272
Medlem
Frank Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IshethZenunim
Slänger upp en lista med några av årets bättre releaser som inte fått så mycket uppmärksamhet som de förtjänar.


Nontinuum - The Stars You Gathered, The Stars I Destroyed EP
http://www.youtube.com/watch?v=hKpfPAasB_8



Måste bara påpeka hur väldigt väldigt jättedåligt det här var!

Ny Skagos har man missat AST är ju grym så det blir te o kolla upp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in