Citat:
Ursprungligen postat av Hundkatt90
Den stora frågan är nu: VILKA I HELVETE HAR FÅTT SINA TRUMHINNOR FRÄLSTA AV VAMPIRE?!
De spelade ju i Linköping den 22 och i Köpenhamn den 21.
Någon måste ha sett, så berätta: hur var det?!
Själv firar man denna natt med lite doom som bara den, men det här hör fan hemma här och på få andra ställen!
Saturnalia Temples Dreaming Out of Death från demon och Sitra Ahra ruled solitary before creation, vilket jävla band... helt jävla fantastiska!
Såg dem igår på L'orient här i Linköping, hade aldrig hört dem förut men det var jävligt bra drag hela kvällen, inte minst när Vampire och Antichrist spelade. Var lite för upptagen med att överleva moshpiten för att lyssna helt noga.
Kanske till och med står ut med julafton om riffen ekar i huvudet tills morgondagen.
Amorphis - Sign from the North Side